Brussel (2)

Nieuw! facebookpagina Fotogeniek Vlaanderen: Klik op ‘dit is leuk’ en blijf op de hoogte van fotogenieke plaatsen en evenementen!

brussel-schaarbeek.jpg

brussel-97-zw.jpg

Nog een foto die ik genomen heb van op het dak van het kantoorgebouw op de R 20. Dit keer noordwaards. Je ziet hier de Sainte-Marie kerk van Schaarbeek met iets verder rechts het station van Schaarbeek. Eigenlijk wou ik alleen een zwart-wit versie tonen met de kerk in kleur, maar uiteindelijk verloochen ik dan een beetje het uitgangspunt van mijn weblog: een realistische fotogenieke kijk geven op bekende en onbekende plaatsen in Belgie. Dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat ik de kleuren verwijder. Deze foto werd ook op hetzelfde moment getrokken als de twee vorige skyline foto’s en toont nogmaals een totaal ander beeld van Brussel. Voor alle duidelijkheid: deze foto heeft geen postkaartallures, maar ik vind het beeld leuk omwille van het chaotisch uitzicht

Bijgevoegd toch ook de bewerkte versie van dit beeld