Medeleven

Veel sterkte voor onze sympathieke noorderburen…

bloemen-48

ik kan het niet uit mijn gedachten zetten. Ik heb altijd al veel sympathie gehad voor koninginnedag en wou het graag ooit eens meemaken. Eens genieten van al het spontane enthousiasme en nu gebeurt dit…

Mijn diepste medeleven hebben jullie.

Auteur: Koen

www.koendelanghe.com

19 gedachten over “Medeleven”

  1. Zoals ik het al op mijn blog plaatste is dit onbegrijpelijk!
    Wie haalt het in zijn hoofd om met geweld iets te bereiken?
    Een heel schokkende gebeurttenis.
    Een mooi eerbetoon Koen.
    Gr.
    P-TER

  2. Vol onbegrip en afgrijzen heb ik vele malen vandaag zitten kijken naar de beelden uit Apeldoorn, niet zo heel ver hier vandaan. Ik voel mij aangeslagen en down over zoiets zinloos wat zovele mensenlevens verwoest. Ik heb een knoop in mijn maag….
    Dankjewel voor dit prachtige eerbetoon!

  3. Een mooie uiting van je medeleven Koen. Ik zat de hele dag in opleiding en toen het nieuws tijdens onze middagpauze doorsijpelde werd iedereen er stil van. Dat zoiets gebeurt, kan je als normale mens niet meer begrijpen…

  4. Onvoorstelbaar. Hoe haalt iemand het in zijn hoofd zo’n mooi volksfeest te verpesten. Zonde van deze mooie dag… Een fijn medeleven met een mooie passende foto…

  5. “Alles van waarde is weerloos” zei Lucebert al.
    Dat geldt ook hier. Hiertegen kun je je nauwelijks “bewapenen”.
    We zullen dus onze mentale veerkracht moeten hervinden om “alles van waarde” te behouden en te versterken.

    Dank voor het mooie beeld en de woorden.

  6. Dank je wel voor dit medeleven van jou hier op je log.
    Een mooi eerbetoon aan de slachtoffers van zoveel zinloos geweld.
    Ik zie dit nu pas, dus reageer een beetje laat,
    maar ik moet er nog steeds aan denken en je logje doet me een beetje goed
    Bedankt voor je mooie tulpen in de mooie kleur Oranje

  7. Dank je wel. Wij waren op vakantie in denemarken. Daar hoorden we het ook al heel snel, maar als je dan weer thuis bent en de beelden ziet, is het wel heel heftig.

Plaats een reactie