Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Oostende Kitesfestival (1)

with 19 comments

Vorige zondag hebben we het kitesfestival in Oostende bezocht. Vermits het de vorige avond (Leuven in scene) vrij laat werd vertrokken we pas rond 11:00 uur. Zo dachten we tevens de files te vermijden. Haha…meer dan drie uur later kwamen we pas toe in Oostende. Zelden zoveel files meegemaakt ! In de stad was er zelfs nergens parkeerplaats te bespeuren . Uiteindelijk reden we maar tot  Raversijde en hebben we daar de tram genomen tot de Koninginnelaan. En dan zagen we ze…honderden kleurrijke vliegers !

Hilde had een goed boek bij en de kinderen doken al direct het water in. Ik had dus even tijd om wat rond te lopen en ik heb ervan genoten! Massa’s foto genomen waarvan ik er hier al enkele toon.

Wordt vervolgd!

 

Written by Koen

mei 17, 2008 bij 11:55 am

19 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een mooie reeks die je hier in mijn geboortestad kon schieten, en zoals ik je al ken, houd het niet op bij de kites alleen, natuurlijk mag het wel als je uren in de file staat, zeker met kinderen op de achterbank

    roy

    mei 17, 2008 at 12:03 pm

  2. Ik ben er zondagavond even rond 18 uur geweest. 10 minuten maar want men was al alles aan het inpakken en natuurlijk lagen vrouw en kind even verderop nog steeds in de materniteit. Ik kon het echter niet laten om heel even het strand op te lopen. Het zal wel de aard van het beestje zijn.
    Morgen alvast mijn (heel beperkt)resultaat.
    Deze reeks vind ik alvast heel mooi. Sterke standpunten en je bewijst hoe kleurrijk dit spektakel wel is. Ik kijk uit naar het vervolg.

    Xray

    mei 17, 2008 at 12:23 pm

  3. En over het weer viel niet te klagen: prima om een dergelijk spektakel te vereeuwigen. Dat is je goed en kleurig gelukt!
    Ja, parkeren valt niet mee maar toen wij de expo “Ma natal la” in de Venetiaanse Gaanderijen een week eerder bezochten, hadden wij geluk. Een prachtig betaald plekje op een steenworp afstand.

    René Wouters

    mei 17, 2008 at 12:41 pm

  4. Mooie kleurrijke reeks! Ook het weer zat goed zo te zien.

    Serge

    mei 17, 2008 at 1:13 pm

  5. Dat moet de moeite geweest zijn om daar naar toe te trekken. De kleuren, de vormen, grote en kleine vliegers. Heel mooie foto’s. Ik ben al benieuwd naar de volgdende.

    ambigirl

    mei 17, 2008 at 1:19 pm

  6. Koen,

    dit is een mooie kleurrijke reportage en ik ben benieuwd naar het vervolg van je dagje Oostende.
    Maak er een kleurrijk weekend van.

    Houdoe

    Jacky

    mei 17, 2008 at 2:23 pm

  7. Dit is echt heel erg mooi. Je hebt fantastisch met licht en standpunten gespeeld. Om jaloers op te worden, maar dat doe ik niet hoor. Genieten is dit.

    Margrietgeniet

    mei 17, 2008 at 3:57 pm

  8. Wat lijkt het me fantastisch hier tussen te lopen! Ik zou wel een beetje bang zijn om zo’n gevaarte op m’n hoofd te krijgen. Maar dat zal allemaal wel meevallen, denk ik.
    Prachtige zonnige zomerbeelden.

    TruusW

    mei 17, 2008 at 4:01 pm

  9. Geen wolkje aan de lucht maar des te meer textiel.
    Mooie reportagen, zowel van Ronse als van Leuven
    grt manu

    Manu

    mei 17, 2008 at 4:47 pm

  10. Dit laatste vind ik het mooist, die komt echt bijna het scherm uit.

    Kenneth Verburg

    mei 17, 2008 at 5:40 pm

  11. Het was inderdaad een vrolijk schouwspel. Ik wist ook niet waar eerst kijken.

    fotomart

    mei 17, 2008 at 7:16 pm

  12. Die onderste is leuk. Bijna ging je mee omhoog … 🙂

    boomkruiper

    mei 17, 2008 at 7:33 pm

  13. Ik hou wel van jouw kijk op het gebeuren. Die is lekker anders dan die van mij.
    Mijn eerste foto van het Londonse stuntteam is om 15u15 gemaakt.

    pieterbie

    mei 17, 2008 at 11:40 pm

  14. wat een geluk dat het weer zo meeviel
    prachtige kleuren !
    maar moet er wel gevaarlijk zijn geweest met al die draden!

    callemie

    mei 18, 2008 at 5:58 am

  15. Mooie reeks. Die laatste ziet er heel dynamisch uit door je standpunt.

    gekiekt

    mei 18, 2008 at 11:23 am

  16. Dacht dat er al een vervolg was, ben benieuwd ;-)))

    roy

    mei 18, 2008 at 6:12 pm

  17. Veel van gezien op verschillende blogs, toch vind ik het leuk om er weer wat van te zien, vooral de overzichts foto.
    Raken ze nou nooit in de knoop met elkaar?

    Robbie Veldwijk

    mei 18, 2008 at 7:05 pm

  18. Kleurrijke serie en wat me opvalt is dat je al die vliegers zo mooi hebt belicht. De compo in de eerste foto is heel mooi met die huisjes zo in een lijn en dan al die kleurrijke vliegers erboven … kan me voorstellen dat je hebt genoten!

    MoniqueSamui

    mei 19, 2008 at 6:40 am

  19. Mooie lichtinvallen, frisse kleuren en mooi perspectief (wandeldijk) en er is er ééntje bij met een origineel uitvalshoek of moet invalhoek zeggen (20mm of meer gebruikt…?)

    Groeten
    Lamp

    http://lampfotografie.blogspot.com/

    12-24mm Bedankt voor uw reactie!

    lamp

    mei 24, 2008 at 5:39 pm


Geef een reactie

