Oost-Vlaanderen in beeld (8)

Enkele dagen geleden kwam ik tijdens mijn fietstochten in de Zwalmstreek dit leuk landelijk tafereel tegen. Na enkele foto’s nam ik mijn andere camera met 12-24mm ter hand en snelde de traktor voorbij om even verder fietske aan de kant te zetten en positie in te nemen. Ik wou in kikvorsperspectief enkele mooie ‘terug in de tijd’ opnames maken. Ik zag de superbeelden al voor me… Beleefdheidshalve gaf ik al van op enkele meters afstand met een teken mijn bedoelingen prijs, maar al even beleefd kreeg ik meteen een nee-knik als antwoord. Ik kom zo’n weigering uiterst zelden tegen en dan is het toch even slikken…

Niet lang treuren is de boodschap en dus drinken we een bakje troost op het leukste terras in Belgie… Je hoort het goed, het mooiste en meest fotogenieke cafeetje in Belgie zie je hier morgen 😉 Tip? Oost-Vlaanderen uiteraard!