Kan van pas komen!

Edit 30/11/2017: meer info over de allernieuwste uitgave: ‘Fotogeniek Vlaanderen, 125 toplocaties voor de natuur-en landschapsfotograaf’: Hier klikken

Fotogeniek Vlaanderen_boek 3D

 

 

handschoen-03.jpg

Gekregen voor mijn nieuwjaar: een paar practische handschoenen die goed van pas zullen komen bij de eerst volgende winterprik! Diegene die zoals ik regelmatig de wijdse natuur intrekken bij hevige vrieskou zullen het beamen: na een tijdje wordt het moeilijk  om nog foto’s te nemen wegens verkleumde vingers. Met dit paar handschoenen kan  je snel en eenvoudig even de vingertoppen vrijmaken alvorens in actie te schieten.

Auteur: Koen

www.koendelanghe.com

11 gedachten over “Kan van pas komen!”

  1. Hé, heb die ook en ze zijn al goed van pas gekomen, Koentje. Daar zal je nog heel veel plezier aan beleven! Degene die jou dit gaf, is méér dan attentvol!!!
    En nu zonder bibberen op pad door fotogeniek België…
    *wink, big smile*

  2. Blijkbaar heb jij ook geluk gehad met je cadeau en bewijst het z’n nut.
    Bedankt voor je bezoek op mijn blog,het is een hele eer om positieve commentaar van een prof. te krijgen. Voor mij is het puur een hobby en plezier al twijfel ik er niet aan dat jij er ook veel plezier aan beleefd.

  3. Zo, dat is nog eens een nuttig cadeau. ’t Gevaar zit er nu natuurlijk in, dat je helemaal niet meer thuis bent…en of dat de bedoeling van Hilde is geweest, waag ik te betwijfelen 😉

  4. Is het niet erg onhandig wanneer je in een flits een foto moet maken, en die kap zit er nog op? Hoe snel gaat de ”vingerkap” eraf, als ik vragen mag 😛 ?

    Lijkt me wel een nuttig geschenk wanneer het heel erg koud is 🙂 …

  5. @Tim, In een fractie van een seconde gaat het kapje er af! Het kapje hangt alleen vast aan de rugzijde van de handschoen. In helemaal ‘open toestand’ plakt ie trouwens vast met een velcro.
    Stel: je wandelt langs een bosrand en ziet plots een ree…tijdens het grijpen naar de camera die rond uw nek hangt heb je het kapje al verwijderd.
    Enne, zoals je zelf zegt is het natuurlijk vooral voor dagen dat het écht koud is! best mogelijk dat ik ze niet nodig zal hebben deze winter. Ik kan u echter verzekeren dat tijdens wandelingen op de Hoge Venen bij -10 het wel nuttig kan zijn.

Plaats een reactie