De Kattenstoet

Nieuw! facebookpagina Fotogeniek Vlaanderen: Klik op ‘dit is leuk’ en blijf op de hoogte van fotogenieke plaatsen en evenementen!

Vandaag met ons gezinnetje de kattenstoet van Ieper bezocht. Een leuk kleurrijk evenement. Hier zie  je één van de bekende Ieperse katten ‘Minneke Poes’ vlak voor ze de binnenstad betreedt via de gigantisch Menenpoort

Kattenstoet 01

Auteur: Koen

www.koendelanghe.com

17 gedachten over “De Kattenstoet”

  1. Hallo!!

    Enorm mooie foto van Minneke en Ieper!
    Figureerde zelf mee in de stoet en ben daarom op zoek naar foto’s van de Egyptische meisjes, de groep waar ik in meedeed…

    Heeft u nog foto’s behalve deze van de stoet? En vooral de vraag of u de Egyptenaren hebt gefotografeerd?

    Groetjes
    Louise

      1. Bedankt! We hebben er lang genoeg voor geoefend en het heeft ons bloed, zweet en tranen gekost maar we mochten er zijn volgens alle positieve reactie en dit vonden we zelf ook 😉

        Danku!! Ik sla de site zeker op, zo kan ik later nog eens een kijkje komen nemen 🙂

        Groetjess!

    1. Ik heb nog foto’s vanuit de luchtballon, maar ook nieuwe van Leuven, Ieper, Poperinge, Maastricht (gluren bij de buren), ronde van Belgie reeks (nog 20 reeksen), een interessante reeks van de ring rond Brussel, kattenstoet, nieuwe macro’s… Vele foto’s moeten echter nog verwerkt worden en dat is dezer dagen een serieus probleem want…ik ben steeds weg om foto’s te nemen 😉 Je gaat de meeste beelden dus hier niet zien, maar wel later op de website

  2. Hallo,

    Als u foto’s tegenkomt van de snoezepoezen mag je ze altijd doorsturen.
    Dan kunnen we ons zelf eens bewonderen. 🙂
    het is alvast een prachtig van een foto dus hoop ik op meer:)

    bedankt.

Plaats een reactie