Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

De Kattenstoet

with 17 comments

Nieuw! facebookpagina Fotogeniek Vlaanderen: Klik op ‘dit is leuk’ en blijf op de hoogte van fotogenieke plaatsen en evenementen!

Vandaag met ons gezinnetje de kattenstoet van Ieper bezocht. Een leuk kleurrijk evenement. Hier zie  je één van de bekende Ieperse katten ‘Minneke Poes’ vlak voor ze de binnenstad betreedt via de gigantisch Menenpoort

Kattenstoet 01

Written by Koen

mei 10, 2009 bij 10:02 pm

17 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuk plaatje,schijnt dat er een massa volk was op de kattestoet,mijn zus figureert ook in deze stoet,grt,Fred

    fred

    mei 10, 2009 at 10:12 pm

  2. Heel mooie plaat!
    Ik ben nog nooit naar de kattenstoet geweest.

    pieterbie

    mei 11, 2009 at 3:56 am

  3. en??? gooien ze nog met katten????? ik weet dat ik dit als kind meemaakte en ze gooiden pluchen zwarte katten en ik heb er zo ééntje thuis !

    callemie

    mei 11, 2009 at 6:52 am

  4. Mooie foto.
    Leuk met die mensenrij.

    gekiekt

    mei 11, 2009 at 7:49 am

  5. hele toffe introfoto( (met die Menenpoort) voor een reeksje over de kattenstoet (?)!

    MJ

    mei 11, 2009 at 8:02 am

  6. Prachtig hoe die kat erop staat, maar vooral hoe je laat zien dat die poort inderdaad kolossaal is.

    Harry de Rooij

    mei 11, 2009 at 6:32 pm

  7. Leuk, die verhoudingen : de kleine mensjes en de grote kat door de nog grotere poort …

    Christel

    mei 11, 2009 at 6:52 pm

  8. Hallo!!

    Enorm mooie foto van Minneke en Ieper!
    Figureerde zelf mee in de stoet en ben daarom op zoek naar foto’s van de Egyptische meisjes, de groep waar ik in meedeed…

    Heeft u nog foto’s behalve deze van de stoet? En vooral de vraag of u de Egyptenaren hebt gefotografeerd?

    Groetjes
    Louise

    Louise

    mei 11, 2009 at 7:05 pm

    • Ik heb een hele pak beelden van de stoet, maar het vraagt wat tijd om een selectie te maken. Wellicht toon ik hier nog enkele beelden. De Egyptische meisjes waren prachtig!

      • Bedankt! We hebben er lang genoeg voor geoefend en het heeft ons bloed, zweet en tranen gekost maar we mochten er zijn volgens alle positieve reactie en dit vonden we zelf ook😉

        Danku!! Ik sla de site zeker op, zo kan ik later nog eens een kijkje komen nemen🙂

        Groetjess!

        Louise

        mei 11, 2009 at 7:47 pm

  9. Eigenlijk had ik gehoopt op meer foto’s vanuit de luchtballon maar deze mag er ook zijn, prachtfoto vanaf een heel mooi plekje gemaakt!

    Ank

    mei 12, 2009 at 8:27 am

    • Ik heb nog foto’s vanuit de luchtballon, maar ook nieuwe van Leuven, Ieper, Poperinge, Maastricht (gluren bij de buren), ronde van Belgie reeks (nog 20 reeksen), een interessante reeks van de ring rond Brussel, kattenstoet, nieuwe macro’s… Vele foto’s moeten echter nog verwerkt worden en dat is dezer dagen een serieus probleem want…ik ben steeds weg om foto’s te nemen😉 Je gaat de meeste beelden dus hier niet zien, maar wel later op de website

  10. Hallo,

    Als u foto’s tegenkomt van de snoezepoezen mag je ze altijd doorsturen.
    Dan kunnen we ons zelf eens bewonderen.🙂
    het is alvast een prachtig van een foto dus hoop ik op meer:)

    bedankt.

    Delphine

    mei 14, 2009 at 6:57 pm

  11. Hallo!
    Ik vraag me af wanneer er nog foto’s van de kattenstoet 2009 online komen🙂

    Ik verlang zo naar het resultaat😉

    Groetjes!

    Louise

    oktober 25, 2009 at 3:52 pm


Geef een reactie

