Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Schulensmeer voorjaar

with 5 comments

Enkele dagen geleden ben ik nog eens op verkenning geweest in het Schulensbroek. Een beetje prospecteren ter voorbereiding van twee workshops die ik er ga geven. De eerste twee beelden zie je iets groter op als je erop klikt. De workshops zijn volzet, maar inmiddels zijn er ook andere gepland. Meer info: Hier klikken

Untitled_Panorama4-bis

Untitled_Panorama2Even later kwam had ik heel even oogcontact met die vosje. Het heeft geen baanbrekend beeld opgeleverd, maar het maakt je dag meteen goed 🙂

DSC_7820Ook de bever is tegenwoordig van de partij in het Schulensbroek. Leuk nieuws! Al heb ik niet graag dat ze aan mijn fotogenieke boompjes knagen…

DSC_7882-bever

DSC_6560

DSC_6557

DSC_7904

Written by Koen

maart 22, 2015 bij 10:18 am

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het is een prachtig gebied.ik kijk altijd uit naar je foto’s zoveel beter dan veel televisie programma’s

    natuurfreak

    maart 22, 2015 at 11:09 am

  2. schitterende kleuren heb je gevangen koen, en dat vosje…. man… je hart slaat toch in j e keel zeker bij het zien van zoveel moois:-)

    klaproos

    maart 22, 2015 at 3:12 pm

  3. Ja, voor zo’n beelden moet je een vroege vogel zijn hé

    Roy Verge

    maart 22, 2015 at 3:30 pm

  4. leuke pano’s die eerste en mooie foto’s van je hond ook

    pieterbie

    maart 23, 2015 at 6:04 am


Geef een reactie

