Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

with 5 comments

Wie orgelmuziek alleen maar associeert met kerkmuziek moet zeker eens langskomen op 17 mei in de Sint-Michielskerk te Antwerpen. Je zal er bijna letterlijk overdonderd worden door een improvisatieconcert van orgelvirtuoos Paul De Maeyer (http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_De_Maeyer )
Tijdens het concert krijg je een selectie van mijn beelden te zien waarop Paul De Maeyer gaat improviseren.
Ik ga nooit het moment vergeten waarbij Paul mij eens een demonstratie gaf in een kerk te Gent. Ik herkende zowaar de beelden die we even voordien bekeken hadden!! Dat was zo beklijvend. En ook een totaal nieuwe ervaring.
Heb je vrijdag tijd, kom dan eens kijken en luisteren. Het loont beslist de moeite. Toegangskaartje kost je 6 euro.
Meer info: http://www.orgelproms.be/

Poster Orgelconcert kwart na

Written by Koen

mei 13, 2013 bij 5:27 pm

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jammer dat het zo ver weg is….

    Ank Pot

    mei 13, 2013 at 6:23 pm

  2. Spijtig maar ik ben dan in de Ardennen.

    natuurfreak

    mei 15, 2013 at 12:29 am

  3. Heb je die vogels gecopieërd, is dat geen toeval, allemaal mooi op een rijtje

    fotografietineke

    mei 18, 2013 at 6:33 am

    • Nee hoor, niet gekopiëerd! Ik zou niet durven😉
      Ze staan daar overigens dikwijls op een rijtje. Dus geen toeval.
      Wél toeval waren de twee kinderen, waarvan het jongetje met een bolhoedje. Ik ken ze helemaal niet.

      Koen

      mei 18, 2013 at 9:06 am


Geef een reactie

