caféhondjes

Voor een toeristische uitgave over de Vlaamse Ardennen moest ik een foto nemen van volkscafé De Presse in Geraardsbergen. De hond des huizes is de lieveling van alle gasten. Is wel grappig om te zien. Voortdurend van her en der en overal het koekje van de koffie uiteraard 😉 Spring er eens binnen. Het interieur van café De Presse is zoals in vele volkscafés vrij uniek.

Deze blog werd genomineerd voor site van het jaar 2010 categorie ‘fotografie’. De stemperiode is inmiddels afgelopen, maar leuk aan deze wedstrijd is vooral dat je via de lijst van genomineerden kan ontdekken welke sites en blogs er zoal bestaan en dat in de meest diverse thema’s. Beslist de moeite om eens een kijkje te nemen: Hier dus!

Edit 8/12: Fotogeniek België werd uiteindelijk 3de! Belgiumdigital is de verdiende winnaar. Bedankt allemaal!

Auteur: Koen

www.koendelanghe.com

10 gedachten over “caféhondjes”

  1. Vertederend mooi. Ik herinner me een reportage op tv met eveneens een jack russell, wellicht was dat in hetzelfde café
    Waarom geen reeks starten over caféhondjes? 😉

  2. Dat hondje gaat niet lang leven hé, suikerziekte zal het snel hebben.
    Leuk voor het beestje nu, maar och arme er staat hem een straf dieet te wachten.
    Super foto’s!

  3. In Geraardsbergen ken ik enkel de Irish Pub, waar je overigens voortreffelijk kunt eten.

    Mijn blog werd door Clickx ook dit jaar genomineerd maar ik heb hen gevraagd om mijn nominatie te verwijderen. Ik schrijf niet meer zoveel updates of artikels (om maar niet te zeggen erg weinig) in vergelijking met de vorige jaren.

Plaats een reactie