Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Olmense Zoo moet sluiten

with 4 comments

Ik verschoot gisteren geen klein beetje van het nieuws dat de Olmense Zoo onmiddellijk moet sluiten. Voor het fotomagazine Shoot (nr.40) schreef ik twee jaar geleden een artikel over de 6 grootste dierentuinen in België. Met name Pairi Daiza, Zoo van Antwerpen, Planckendael, Olmense Zoo, Bellewaerde en Monde Sauvage.
Uiteindelijk moet ik wel toegeven dat alleen de eerste drie volledig mee zijn met hun tijd. Maar de Olmense Zoo heeft toch ook wel z’n charmes zoals het prachtige en originele berenverblijf.
Een selectie van beelden uit die zes dierentuinen vind je nu op mijn website.
En nu ik het heb over meegaan met de tijd…
je kan vanaf nu swipen op mijn site!! En met een responsive webdesign! De foto’s zouden dus op elk soort scherm goed moeten weergegeven worden.
In de winter ga ik dus de meeste albums vernieuwen en de foto’s groter weergeven. http://www.fotogeniekbelgie.be/beeldbank/zoo.html

L25 Olmense Zoo 04

Written by Koen

oktober 12, 2017 bij 9:04 am

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige foto’s~!

    ankpot

    oktober 12, 2017 at 9:35 am

  2. Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat er een geheime agenda achter schuil gaat achter deze beslissing..

    Kathleen

    oktober 12, 2017 at 2:51 pm

  3. Ik heb het gisteren bij ons op het journaal gezien. Je heb wel een mooie foto gemaakt

    majaer

    oktober 12, 2017 at 4:03 pm

  4. Op jouw foto’s is niks verkeerd aan de dieren op te merken! Ze zien er in goede conditie uit! Hoewel ik anderzijds wel denk dat de reden van sluiting wel gegrond zal zijn. Nu, ondertussen is er een nieuw management en heeft de zoo nog kansen! Hopelijk is de zaak nog niet verloren!

    mariposa

    november 5, 2017 at 5:34 pm


Geef een reactie

