Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Veelzijdig Leuven

with 7 comments

Drie keer de stad Leuven vanuit verschillende invalshoeken. Wie de laatste 15 jaar niet meer in Leuven geweest is zal de stad op sommige plaatsen amper nog herkennen. Maar het historisch karakter bleef gelukkig bewaard. Leuven is een gezellige stad om in te kuieren, te winkelen, een terrasje te doen… en om te fotograferen natuurlijk. 40 nieuwe beelden kan je zien in volgend album op fotogeniek België

Leuven-(83)

Leuven-(48)

Leuven-(69)

Written by Koen

februari 1, 2016 bij 2:31 pm

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die middelste foto is ook geweldig zeg, zo ‘warm’. Wat mij opvalt aan je serie is dat de foto’s vrijwel allemaal in de zomer zijn gemaakt, is dat bewust? Met al die bomen op sommige foto’s lijkt het me in de herfst ook prachtig om te zien. Uiteraard niets dan lof over je foto’s😉

    Ank Pot

    februari 1, 2016 at 2:48 pm

    • Omdat ik ook veel voor commerciële uitgeverijen werk ga ik liever in de lente of zomer fotograferen in de stad, Ank. Een zomers beeld verkoopt nu eenmaal beter dan een herfst- of winters beeld😉 Maar zuiver fotografisch gezien biedt de herfst meer mogelijkheden natuurlijk, daar heb je zeker een punt!

      Koen

      februari 1, 2016 at 3:30 pm

  2. Prachtige reeks foto’s van Leuven.

    Francois neefs

    februari 1, 2016 at 2:57 pm

  3. Ik was een jaartje terug nog in Leuven.Het is een fantastische stad met heel veel mogelijkheden.Ik ga er zeker ook dit jaar weer eens naartoe.Wat kan ik genieten van die schitterende beelden Koen.

    natuurfreak

    februari 1, 2016 at 5:33 pm

  4. 1989 voor het laatst in Leuven geweest😦

    Jeroen de Haan

    februari 1, 2016 at 10:41 pm

  5. Leuven leeft.

    pieterbie

    februari 2, 2016 at 6:01 am


Geef een reactie

