Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

workshops landschapsfotografie en macrofotografie

with one comment

Wanneer ik workshops geef neem ik zelf amper foto’s. Ik laat het omringend landschap volledig over aan de deelnemers. Je zou zo maar eventjes in de weg kunnen lopen ;-) Maar soms haal ik toch instinctief de camera boven wanneer ik de deelnemers in actie zie. Hierbij een selectie van een tiental beelden uit het voorbije seizoen. Het aantal deelnemers werd steeds beperkt tot 5 of 6 mensen en dat ga ik volgend jaar zo houden. Het nieuwe programma voor 2016 kan je vinden via volgende link: Hier klikken

Kasteel van Horst

Horst-18-september-1-bis

Het Schulensbroek

Schulensmeer-23-oktober-01-bis-2

Schulensmeer-23-oktober-02

Schulensmeer-31-oktober-03-bis

Schulensmeer-31-oktober-06

Schulensmeer-18-april-04

Het Park van Tervuren

Tervuren-21-oktober-06

Tervuren-21-oktober-07

Zoek het diertje ;-)

Wijers-20-september-11

Wijers-20-september-08

 

Written by Koen

december 19, 2015 bij 8:31 pm

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooie beelden, hoor!

    pieterbie

    december 20, 2015 at 9:20 am


Geef een reactie

