Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Het Zoniënwoud

with 6 comments

Zelden was de herfst zo mooi als dit jaar! Wellicht ligt het aan het uitblijven van de wind. Op sommige dagen wou ik zowat overal tegelijkertijd zijn. Zo had ik op 3 november een reportage in het centrum van Brussel, maar kon ik het niet nalaten om eerst langs het Zoniënwoud te rijden. En dat heb ik me niet beklaagd. Meer zelfs… ik heb er een nieuwe en vrij onbekende locatie ontdekt. Ergens in de gemeente Hoeilaart. Hier een kleine selectie van die ochtend. Meer foto’s volgen later op de website in de reeks Dijleland in Beeld

Hoeiaart-11

DSC_7623

Hoeilaart-09

Hoeilaart-02

Hoeiaart-15

DSC_7584

DSC_7609

Written by Koen

november 12, 2015 bij 8:00 pm

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja, heel mooi met al die herfstkleuren !

    Simonne

    november 12, 2015 at 8:41 pm

  2. Heel mooie reeks Koen! Daar zou ik ook nog wel eens willen gaan wandelen.

    Mark Mendonck

    november 12, 2015 at 9:12 pm

  3. Prachtige foto’s heb je gemaakt, heerlijk al die herfst kleuren

    majaer

    november 13, 2015 at 11:27 am

  4. ben het eens met je dat de herfst bijzonder prachtig is dit jaar.
    In Central Park en ik de botanische tuin in New York werd ik met herfst natuurpracht geconfronteerd.

    pieterbie

    november 13, 2015 at 1:21 pm

  5. Prachtfoto’s!
    De storm en regenbuien geven nu weer een heel ander beeld.

    Regenachtige groet,

    Rob Alberts

    november 21, 2015 at 11:09 am

  6. Mooie herfst foto’s.

    ronaldpoels

    december 17, 2015 at 12:48 pm


Geef een reactie

