Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Huwelijksshoot in het kasteel van Rullingen

with 5 comments

Ik fotografeer zelden huwelijken. Hooguit drie of vier keer per jaar. Niet omdat ik het niet graag doe, maar gewoon omdat je keuzes moet maken en ik me de laatste jaren helemaal toeleg op toerisme en landschap. Maar als ik het doe leef ik me wel volledig uit! Misschien wel omdat bij huwelijksfotografie vele specialiteiten aan bod komen. Portret, landschap, interieur, actie, reportage…

Het is ook een van de weinige onderwerpen waarbij ik zwart-wit omzetting soms een meerwaarde vind. Hier een kleine selectie van 10 beelden van een fotoshoot in het park van het kasteel van Rullingen de eerste week van juni.

Rullingen-shoot-(14)-zw

Rullingen-shoot-(4-zw)

Rullingen-shoot-(17)-zw

Rullingen-shoot-(21-zw)

Rullingen-shoot-(31-zw)

Rullingen-shoot-(36)-zw

Rullingen-shoot-(71-zw)

En toch een paar in kleur gelaten😉

Rullingen-shoot-(53)-bis

Rullingen-shoot-(61)

Balkonshoot-(19)-bis

Written by Koen

juni 30, 2015 bij 1:54 pm

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Knappe reeks Koen!

    Joke Devliegher

    juni 30, 2015 at 6:36 pm

  2. Mooie serie, mooi in zwart wit maar nog mooier in kleur!!!

    Ank Pot

    juni 30, 2015 at 8:11 pm

  3. Een schitterende reportage.

    natuurfreak

    juli 1, 2015 at 7:26 pm

  4. schoon koppel, schone bruidskinderen en heel schone foto’s

    pieterbie

    juli 20, 2015 at 9:19 am


Geef een reactie

