Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Krabspin in verdediging

with 6 comments

Ik ben momenteel mijn macro-archief aan het herschikken. Binnenkort komt er een update op mijn website. De selectie van die beelden is steeds moeilijk omdat de beoordeling van mijn eigen werk steeds subjectief  is natuurlijk. Over dit beeld van een krabspinnetje in de bloem van een hagewinde twijfel ik bijvoorbeeld.Ik vind de foto heel speciaal, maar misschien ziet een objectieve kijker het helemaal anders. Dus voor één keer stel ik hier specifiek de vraag: Wat vind je van dit beeld? Alvast bedankt!

Krabspin

Written by Koen

november 11, 2014 bij 5:05 pm

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mijn eerste reactie was: heel mooi. En het is een spinnetje dat jezelf niet altijd ziet of niet veel ziet op foto’s, dus laten staan!

    Mijnnikonenik

    november 11, 2014 at 5:13 pm

  2. Ik vind hem nog steeds prachtig! Wat maakt je aan het twijfelen? Het verschil in licht links en rechts?

    Ank Pot

    november 11, 2014 at 8:08 pm

    • ‘Nog steeds’ ? Ik vind het straf dat je de foto nog herinnert, Ank. Ik heb dit beeld enkele maanden geleden eens op facebook geplaatst, maar dan terug verwijderd omdat ik er zo goed als geen reacties op kreeg. Ik dacht plots… ‘oei, misschien niet goed genoeg’ Wel fout van mij om me te laten beïnvloeden natuurlijk. Misschien lag facebook toevallig even stil😉 Enfin, bedankt voor je reactie hier.

      Koen

      november 11, 2014 at 9:27 pm

  3. Bijhouden Koen. Het krabspinnetje krijg je niet alle dagen voor je lens en het komt goed los van het bloempje.

    natuurfreak

    november 11, 2014 at 11:32 pm

  4. ik vind het een prachtige foto. zo freel en teer de bloem met de zachte kleuren. en het krabspinnetje, waarvan ik het bestaan niet kende, vind ik een unicum en mooi in beeld gebracht. ik vind de foto echt iets hebben!

    Hilde

    november 11, 2014 at 11:38 pm

  5. Vind dit wel super, hoor. Alsof hij zich uitstrekt naar mij.

    pieterbie

    november 11, 2014 at 11:49 pm


Geef een reactie

