8 wandelboeken van Lannoo te winnen!

facebook-koe-blog

Om mijn facebookpagina ‘Koe’ éénmalig een extra duwtje te geven schenken we de volledige reeks van de bekende provinciale dicht-bij-huis wandelboeken van Lannoo weg! Omdat ik facebook niet wil belasten met de zoveelste like & share actie doe ik het met een omweg via mijn blog.

Als je de ‘koe’pagina deelt op je profiel, dan maak je kans op het hele pakket ter waarde van 90 euro!! (5 boeken). Bovendien wordt er ook nog eens een exemplaar van het groot wandelboek weggegeven (t.w.v.25 euro) én twee provinciale wandelboeken naar keuze (t.w.v 2 x 18 euro)

4 winnaars dus! Hierbij de link naar de ‘koe’pagina: https://www.facebook.com/pages/Koe/431285280297456

Zet bij het delen wel liefst een zinnetje zoals ‘leuke foto’s van koeien!’ of ‘laat deze dieren nooit uit ons landschap verdwijnen’ of …. verzin zelf iets maar iets.

Alle foto’s in deze wandelboeken werden dus door mij genomen. Onderweg kom je overigens heel wat koeien tegen 😉 Let wel, het zijn géén fotoboeken. Elke wandeling  wordt geïllustreerd met een foto die het thema van de wandeling belicht. Het zijn prachtige én praktische uitgaves die je naar alle interessante uithoeken van Vlaanderen brengt. Ik heb als fotograaf van dienst de reeks 5-dubbel in bezit, dus ik kan wel 1 reeks missen 😉 Niet geïnteresseerd in wandelboeken? Doe het dan uit sympathie voor de koe 😉 en je kan er wellicht iemand een plezier mee doen tijdens de eindejaarsfeesten! Geen interesse in delen? Alle begrip!  Voel je dus niet verplicht.

Laat me wel even weten dat je effectief de pagina gedeeld hebt. Ofwel hier op mijn blog, ofwel via de pagina. Winnaars worden op het einde van de maand bekend gemaakt. Je hebt dus drie weken de tijd. Niet allemaal tegelijkertijd dus 😉      edit 23-10: en nu dus nog één week 😉    

Alvast bedankt!

edit 4/11:  Veel beweging is er tegenwoordig niet meer op mijn blog. ’t is Allemaal op facebook te doen. En het is daar ook dat er het meest gereageerd werd.

Ter info de uitslag:

Winnaar van het hele boekenpakket provinciale wandelgidsen: Annelies De Bleeker

Winnaar groot wandelboek: Laila Andriansens

Winnaars provinciale wandelboek naar keuze: An De wilde en Anja Vandeplas

Winnaars worden persoonlijk verwittigd.

En een dikke merci aan alle anderen die de pagina deelden.

 

Auteur: Koen

www.koendelanghe.com

14 gedachten over “8 wandelboeken van Lannoo te winnen!”

  1. ziezo ….. je ‘Koe’ pagina gedeeld ….; met plezier ….. ‘een waarheid van een Koe’
    Prachtige foto’s van machtige beestjes ……
    Annemie Van de Voorde

  2. Sta steeds in bewondering voor die mooie foto’s van een prachtig beest (hier koe genoemd, vroeger Bella of Margriet enz.) Vele mensen zouden meer naar deze beestjes moeten kijken en minder gejaagd door het leven vliegen en te genieten, want dat doen ze toch wel echt. (om jaloers op te worden) We krijgen niet genoeg van die mooie foto’s en proberen ze dan ook wel in onze omgeving vast te leggen op beeld.
    Ja Koen het is aanstekelijk!!!

  3. Net je pagina gedeeld. Heb ook een zwak voor onze mooie viervoeters in de weien, hoe meer mensen even stilstaan bij de pure schoonheid onze melkfabriekjes, hoe beter. 🙂

Plaats een reactie