Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Kortrijk, het begijnhof

with 6 comments

Hij: “Oei, ik liep zeker in de weg voor jouw foto?”

Ik: “Zeker niet meneer, ik sta hier eigenlijk al een half uur te wachten op iemand als jij. Loop maar gewoon rustig door. Een foto van het begijnhof zonder levende ziel is ook maar niets, hé”

Hij: “Ja, da’s ook weer waar natuurlijk”

Al honderden keren dergelijk gesprekjes gevoerd in mijn leven ;-) Deze maand ga ik eindelijk werk maken van een grote update van Fotogeniek België! Er komen zo’n duizend nieuwe recente beelden op de beeldbank.

Hier alvast een kleine nieuwe reeks uit Kortrijk. Héél klein want ze waren natuurlijk weer overal aan ’t werken in de stad. Wordt nog vervolgd.

http://www.fotogeniekbelgie.be/port/steden/kortrijk/kortrijk.html

Kortrijk-27

Written by Koen

september 11, 2013 bij 10:57 am

Geplaatst in Steden, West-Vlaanderen in beeld

Tagged with ,

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja, Koen de foto komt helemaal tot leven met een levende erbij, waarom duiken die altijd weg als ze een fototoestel zien?

    Annie

    september 11, 2013 at 11:03 am

  2. prachtige foto koen, jawel mensen mogen gerust in beeld, op sommige foto’s,
    en zeker als ze zo mooi n het beeld passen als deze meneer:-)

    klaproos

    september 11, 2013 at 12:12 pm

  3. Mooie serie over Kortrijk,lijkt me een mooie stad ga hier volgend jaar ook eens naar ben dan 65 en kan met de NMBS voor 6 euro overal naar toe in Belgie.
    Gr Co

    Co Mens

    september 11, 2013 at 12:28 pm

  4. Als mensen lastig in beeld lopen dan duiken ze niet weg en als ze het beeld aanvullen juist weer wel, ik herken dat ook en ook de gesprekjes die het vaak oplevert. Deze meneer met hoed past perfect bij het stadsbeeld op de foto!

    Ank Pot

    september 11, 2013 at 12:31 pm

  5. Erg mooie reeks over Kortrijk..ben er even naar gaan kijken.Kortrijk ken ik niet.Ben er nog nooit geweest.

    natuurfreak

    september 11, 2013 at 9:43 pm

  6. Kortrijk heeft van die leuke hoekjes. Enkel een goed fotograaf weet deze op die manier vast te leggen…

    Thomas Pannenkoek

    december 22, 2013 at 7:46 am


Geef een reactie

