Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Nikon workshop natuurfotografie en digiscopie in het domein Het Vinne

with 3 comments

Onlangs werd ik via Shoot door Nikon uitgenodigd voor een workshop natuurfotografie en digiscopie. Je kon er kennismaken met de allernieuwste  telelenzen, verrekijkers en digiscopes van Nikon. En dat onder deskundige begeleiding van onder meer Marc Slootmaekers. Locatie: het prachtige natuurdomein ‘Het Vinne’ in Zoutleeuw. Ik heb echt genoten van die dag. En dat niet alleen door de mooie weersomstandigheden, maar ook dankzij een voortreffelijke organisatie. Waarvoor dank!

Hieronder zie je een paar sfeerbeeldjes van die dag

Eerst konden we een beetje ‘proeven’ van  het materiaal😉

DSC_1325

DSC_1327

En daarna konden we met z’n allen het terrein op! Een groepje met digiscopes onder begeleiding van Dan Slootmaekers

Sfeerbeeld-workshop01

En een groepje met verrekijkers en telelenzen onder begeleiding van Marc Slootmaekers

DSC_1485

En dat allemaal in het schitterende decor van het Vinne

Sfeerbeeld-workshop03

DSC_1389

DSC_1552

DSC_1513

Sfeerbeeld-workshop02

DSC_1544

DSC_1559

En ik?

Ik heb er kunnen kennismaken met de nieuwste AF-S Nikkor 80-400mm 4.5-5.6G ED .  Nadien heb ik de lens ook een week kunnen uittesten. Ondertussen heb ik de lens ook met volle overtuiging aangekocht. Zwaar kaliber, maar past gelukkig nog netjes in mijn rugzak😉 Je zal de komende dagen en weken talrijke resultaten kunnen zien op mijn facebookpagina: https://www.facebook.com/FotogeniekVlaanderen

Onder meer de laatste 3 foto’s van de bevers werden met die lens genomen.

Written by Koen

juni 28, 2013 bij 1:40 pm

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooie reeks en heel uitnodigend. en dan ook nog nieuwe lens van nikon mogen proberen ….

    ericinghelbrecht

    juni 28, 2013 at 2:06 pm

  2. geweldige beleving lijkt me zo koen,
    wat een prachtige beelden breng je mee naar huis, ja nikon is toch wel een klassemerk hé.
    ik ben er erg gelukkig mee

    klaprooske

    juni 28, 2013 at 7:44 pm

  3. Dat zal vast een topdag geweest zijn in dat mooie natuurgebied.Knappe foto’s.
    Ik zal nu eens een kijkje gaan nemen op facebook

    natuurfreak

    juni 29, 2013 at 10:19 pm


Geef een reactie

