Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Brugge: binnenplein belfort op 8 september tussen 14:00 en 15:00 uur

with 11 comments

Wanneer ik in Brugge ben loop ik steeds even langs de Grote Markt. Ik ga dan ook van de sfeer proeven op het binnenplein van het belfort. Vele buitenlandse toeristen komen daar rustig op een van de vensterbanken genieten van hun ijsje of frietje. Onlangs heb ik gewoon voor de leute een gezinnetjes en een paar koppeltje gefotografeerd. Je zou er gemakkelijk een interessante reeks van kunnen maken. En vervolgens bundelen in een album of tentoonstelling over de diversiteit van de Brugse toeristen. Ik heb er helaas de tijd niet voor (en woon trouwens te ver van Brugge), maar misschien breng ik nu wel iemand op het idee ! Goed zot van mij dus… ideeën gratis weggeven 😉

Brugge-binnenpleinBelfort-01

Brugge-binnenpleinBelfort-02 Brugge-binnenpleinBelfort-03 Brugge-binnenpleinBelfort-04 Brugge-binnenpleinBelfort-05 Brugge-binnenpleinBelfort-06 Brugge-binnenpleinBelfort-07 Brugge-binnenpleinBelfort-08 Brugge-binnenpleinBelfort-09

Written by Koen

december 13, 2012 bij 8:43 pm

11 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erg leuke serie (volgens mij had je zoiets al ooit eens eerder gedaan, klopt dat?) en inderdaad een leuke suggestie om over zoiets eens een boek uit te brengen.

    Ank Pot

    december 13, 2012 at 8:52 pm

  2. Hallo Koen
    Wat een mix aan mensen uit verschillende contreien.Heel boeiend.

    natuurfreak

    december 13, 2012 at 10:15 pm

  3. Hele knappe reeks ik vind het moeilijk om mensen te fotograferen

    jacky

    december 13, 2012 at 10:50 pm

  4. Niiiice. Nr 3 is my favorite.

    bentehaarstad

    december 14, 2012 at 1:54 am

  5. Mooie serie!

    Co Mens

    december 14, 2012 at 12:27 pm

  6. da’s toch hardstikke aardig van je koen, zó ken ik jou:-)

    geweldige foto’s koen

    klaproos

    december 14, 2012 at 10:01 pm

  7. super reeks !

    rik vandenhende

    december 21, 2012 at 6:17 am

    • heel leuke serie! 1 locatie, allerlei verschillende mensen, knap bedacht.

      Hilde

      januari 1, 2013 at 8:45 pm

  8. Ohhh Koen die derde foto van boven doet me watertanden zo mooi. Maar ook het Aziatisch meisje!
    Ook voor 2013 wens ik je héél veel fotoplezier!

    boomkruiper

    januari 1, 2013 at 9:10 pm

  9. Wauw, prachtig. Bij deze ook de beste wensen voor 2013 en een schitterend fotografiejaar toegewenst!

    Ambigirl

    januari 3, 2013 at 8:07 pm


Geef een reactie

