Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Bekijk de foto eens heel goed…en doe een gok! (op facebook)

with 4 comments

Op mijn facebook pagina geef ik enkele prijzen weg! Diegene die kan raden op welke dag van dit jaar en op welk tijdstip onderstaande foto werd genomen kan een wandelboek en/of agenda winnen. Of tenminste diegene die het dichts bij het juiste antwoord zit😉.  Twee kansen! Niet geïnteresseerd in de prijs? Probeer dan toch een gok voor de sport. Er is een onderliggende reden waarom ik die specifieke vraag stel, vandaar. Ik zou de vraag ook hier op mijn blog kunnen stellen en een extra wandelboek weggeven, maar ik vrees dat er niet veel antwoorden op zouden komen. ’t Is allemaal op facebook te doen tegenwoordig. Een beetje jammer wel: Hier is dus te doen : http://www.facebook.com/FotogeniekVlaanderen: rechtstreekse link: Hier klikken

Written by Koen

november 25, 2012 bij 4:39 pm

Geplaatst in Zonder categorie

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Knappe foto met de mistsluiers Koen.

    natuurfreak

    november 25, 2012 at 10:58 pm

  2. Ik vermoet dat het heel vroeg in de ochtend is, met veel mist. en de middelste is een koe,
    de linkste een stier?? de rechtste kruizing koe paartje ,,ha ha .. gemaakt 25-11-2012,, reden er hing toen dichte mist boven ons land.cees

    ceesvandepanne

    november 26, 2012 at 11:30 am

  3. Moeilijk te zeggen zenne!! Kheb al veel koetjes op mijn wandelingen tegengekomen, maar deze waren er niet bij😦. Toch proficiat met je foto’s en je website. Heb ze met veel plezier bekeken (al ben ik nog helemaal niet rond)

    Lut Dobbelaere

    november 29, 2012 at 7:50 pm

  4. Juist Koen . Je weet ze steeds weer sfeeeriek neer te zetten, die koebeesten😉

    roysfotos

    januari 11, 2013 at 9:56 am


Geef een reactie

