Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Kattenstoet Ieper 2009 – 2012

with 5 comments

Tip voor nu zondag 13 mei: De Kattenstoet van Ieper www.kattenstoet.be  Dit evenement gaat om de drie jaar door. Ik was er tijdens de vorige editie. Weliswaar niet in opdracht, maar gewoon met het gezinnetje. Veel foto’s heb ik toen dus niet genomen en we stonden net buiten de ringgracht nabij de Menenpoort. Leuk  voor de fotografie zijn niet alleen de deelnemers aan het spektakel maar ook het publiek. Opvallend zijn ook de talrijke Japanse toeristen (+/- 5000) die naar België komen om dit mee te maken.

NOG MEER SFEERFOTO’S VAN DE KATTENSTOET : hier

Written by Koen

mei 7, 2012 bij 2:37 pm

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Geweldig evenement lijkt me dat, ik kan deze foto’s me nog goed herinneren en vind de laatste, juist door de afstand, helemaal geweldig. Het is te hopen dat ze weer zulk mooi weer zullen hebben!

    Ank

    mei 7, 2012 at 3:20 pm

  2. Mooi hoor,vooral de tijgertjes…….

    Co Mens

    mei 7, 2012 at 6:25 pm

  3. Dit moet een kleurrijk evenement zijn ,spijtig genoeg heb ik feestelijkheden voor Lier 800 gepland..hopelijk zit het weer mee.De foto’s van de toeschouwers vind ik fantastisch

    natuurfreak

    mei 7, 2012 at 8:42 pm

  4. Van mij is het al zeker meer dan 35 jaar geleden dat ik er was, en met deze foto’s doet het mij weer deze stoet beleven.
    En zoals steeds, weer knap in beeld gebracht, hoe kan het ook anders met jou aan het drukknopje .

    roysfoto

    mei 8, 2012 at 8:00 am

  5. Super die grote kat!

    pieterbie

    mei 9, 2012 at 5:04 am


Geef een reactie

