Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Edwig Van Hooydonck

with 7 comments

Met voorsprong één der sympathiekste renners aller tijden: tweevoudig winnaar van de Ronde van Vlaanderen, Edwig Van Hooydonck. En dus de man die we zochten op mijn pagina. ( en binnen de kortste tijd geraden)

En hier dus het beeld waaruit de uitsnede werd gecropt:

Bijnaam was Eddy Bosberg omdat hij zijn overwinningen te danken had aan zijn overmacht op deze helling. Helaas samen met de beruchte Muur niet meer van de partij in de Ronde van dit jaar.

Written by Koen

maart 2, 2012 bij 6:09 pm

Geplaatst in Zonder categorie

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. De ronde zal de ronde niet meer zijn na al die veranderingen

    natuurfreak

    maart 2, 2012 at 6:53 pm

  2. Knap portret. Hij was de held uit mijn jonge jeugdjaren die mij de passie voor het wielrenner bijbracht. Kippevel als ik terugdenk aan de tijd dat ik samen met m’n vader aan het scherm gekluisterd zat toen Edwig iedereen zijn achterwiel liet zien op de bosberg.

    Xray

    maart 3, 2012 at 1:57 pm

  3. Mooie portretten heb je van Edwig gemaakt, lekker gewoon maar wel erg mooi.

    Robbie Veldwijk

    maart 3, 2012 at 2:43 pm

  4. We zien hier niet zo vaak portretten, doch als ze er zijn, dan mogen ze er zijn! Mooi!

    MJ

    maart 4, 2012 at 10:31 am

  5. Ja WVDH heeft toch wel een dikke nek gekregen, zag hem laatst zijn uitleg doen op TV. Geef mij dan maar zijn maatje.
    Maar het gaat hier over deze ex-renner en dat is een knap portret van een man die koerste!

    mijnnikonenik

    maart 4, 2012 at 11:22 am

  6. Knappe portretten schoot je daar Koen.
    Over de man zelf kan ik niets zinnigs zeggen, sport, nooit mijn ding geweest, zeker niet de personencultus die soms overheerst.
    Niet dat er geen geweldige sportmensen zijn, dat niet.

    roy

    maart 5, 2012 at 8:29 am

  7. Heel knappe portretten!

    pieterbie

    maart 7, 2012 at 5:59 am


Geef een reactie

