Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

De Mooiste Natuurwandelingen (Vlaanderen Vakantieland)

with 7 comments

Voor de boeken van Vlaanderen Vakantieland heb ik al talrijke beelden geleverd, maar voor de laatste editie heb ik de fotografie bijna helemaal voor mijn rekening mogen nemen. Sinds enkele weken is te koop in de betere boekhandel: ‘de mooiste natuurwandelingen’ van Vlaanderen Vakantieland. Teksten: Michaël Cassaert, Fotografie: Koen De Langhe (uitgezonderd archiefbeelden dienst toerisme)   Twintig wandelingen door prachtige natuurgebieden (vier per provincie). De uitgave is ook te koop via mijn website: http://www.fotogeniekbelgie.be/port/winkel/index_winkel.html

Written by Koen

februari 28, 2012 bij 2:16 pm

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eerst ga ik op reis en nadien ga ik in de boekhandel eens kijken welke wandelingen er in staan want ik heb heel veel wandelboeken..Als er dingen instaan die ik niet heb zal ik het zeker kopen.

    natuurfreak

    februari 28, 2012 at 3:08 pm

  2. ik zal het boek in de standaard kopen en daarna genieten van de mooie foto’s die er in staan en de wandelingen zelf doen met het fototoestel in de hand🙂

    jacky

    februari 28, 2012 at 5:25 pm

  3. Prachtig boek en daarbij heeft de fotograaf de grootste verdienste !!!

    Xray

    februari 29, 2012 at 10:01 pm

  4. Ja Koen jongen, ik zou begot ook niet weten aan wie ze het anders zouden moeten vragen om hun boek met klassefoto’s te moeten vullen.

    roy

    maart 1, 2012 at 5:39 pm

  5. blij je blog ontdekt te hebben !
    groeten uit brussel
    anni

    This is Belgium

    maart 1, 2012 at 11:42 pm

  6. Schoon stukje natuur linksonder op de cover!

    pieterbie

    maart 2, 2012 at 6:10 am

  7. Gefeliciteerd Koen🙂 Weer een parel aan je ketting toegevoegd zie ik

    boomkruiper

    maart 8, 2012 at 3:30 pm


Geef een reactie

