Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

wielerwedstrijden fotograferen

with 14 comments

Facebook kan soms vervelend zijn. Bij het plaatsen van een bericht heb je in feite totaal geen controle over de mate van ‘zichtbaarheid’ op het medium. Gisteren iets gepost over een nieuw artikel in Shoot , maar ik zag het nergens verschijnen op het nieuwsoverzicht via de startpagina. Lang leve mijn trouwe blog!  Hier heb ik een perfect overzicht ;-) Dit gezegd zijnde: In de allerlaatste Shoot kan je dus een artikel lezen over het fotograferen van wielerwedstrijden. Ik leg er in uit waarom die sport zo veel mogelijkheden biedt. Sinds gisteren in de winkelrekken. http://www.shoot.be/

Hier nog een archiefbeeldje

Written by Koen

februari 15, 2012 bij 7:41 am

Geplaatst in Varia

Tagged with ,

14 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. we mopperen op internet, maar soms is het ook een vriend in nood hé koen🙂

    klaproos

    februari 15, 2012 at 8:26 am

    • Op internet mopper ik niet, maar met facebook heb ik haat-liefde verhouding😉

      Koen

      februari 15, 2012 at 8:32 am

  2. Dit beeld herinner ik me nog, een leuke foto van de ‘mannen’ helemaal enthousiast en de zorgzame moeder.

    ankpot

    februari 15, 2012 at 8:42 am

  3. Haha, Facebook doet inderdaad niet altijd wat je wilt. Maar vaak komt het wel goed, maar dit is eigenlijk een nog betere oplossing toch?

    Robbie Veldwijk

    februari 15, 2012 at 8:42 am

  4. Die net doorgezakte knieën en de zorgzame moederarm maken het helemaal🙂

    boomkruiper

    februari 15, 2012 at 12:55 pm

  5. Facebook is een verhaal apart maar op je blog is altijd alles onder controle

    marylou

    februari 15, 2012 at 9:10 pm

  6. Grappige foto. Een wielrenner die wielrenners fotografeert.

    pieterbie

    februari 16, 2012 at 6:06 am

  7. facebook is inderdaad niet altijd te vertrouwen, Koen!

    Leuke wielerfoto en vooral TOF zo’n artikel in Shoot!

    MJ

    februari 16, 2012 at 7:11 am

  8. Die moet ik absoluut gaan kopen want anders is hij weer uitgeput. Misschien weer beter een abonnement nemen!

    mijnnikonenik

    februari 16, 2012 at 2:36 pm

  9. Heeft u de link van het artikel aub ?

    gauthiervandenbossche

    december 24, 2013 at 1:16 pm

    • Er bestaat geen link van. Er artikel verscheen in het fotomagazine Shoot.

      Koen

      december 24, 2013 at 1:25 pm

      • Heeft u er een scan van ?

        gauthiervandenbossche

        december 24, 2013 at 2:27 pm

      • Ik heb de pdf versie nog wel ergens liggen . Geef eens je emailadres door

        Koen

        december 24, 2013 at 3:34 pm

  10. gauthier.vandenbossche@hotmail.com, sorry voor het late antwoorden

    gauthiervandenbossche

    februari 17, 2014 at 4:58 pm


Geef een reactie

