Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Macro!

with 9 comments

Vlak voor de nu al beruchte koudegolf nog wat recente zomerse macrobeelden op fotogeniek België geplaatst! Onderstaand beeld van een larve van een lieveheersbeestje is nogal statisch, maar er staan wel precies vier gezichtjes op het lijfje afgebeeld. Toch?

15 recente beelden met onder anderen ook de foto’s die ik 2010 gemaakt heb voor het magazine Bloemen en Planten (12 delige reeks ‘ontdekkingen in eigen tuin’) zien je hier staan: Klikken  ( de 15 bovenste beelden)

Written by Koen

januari 31, 2012 bij 4:41 pm

9 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heel mooie beelden. Super

    ericinghelbrecht

    januari 31, 2012 at 5:07 pm

  2. Ik denk dat je fantasie overuren maakt Koen, ik zie een rubberen beestje maar geen vier gezichtjes maar wat ik wel zie zijn foto’s waar het water in de mond komt. Wat een heerlijke beelden om naar te kijken. Ik heb geen superlatief die weergeeft of beschrijft wat ik wil zeggen. Mijn fantasie zal op koud staan met dat weertje!

    mijnnikonenik

    januari 31, 2012 at 5:15 pm

  3. Geweldige macrofoto’s! En inderdaad ik zie de gezichtjes ook! (Kijk even naar mijn mailtje!)

    ankpot

    januari 31, 2012 at 5:20 pm

    • Ja, gelezen! Nog eens bedankt. En zeer leuk dat je de gezichtjes ziet😉

      Koen

      januari 31, 2012 at 5:30 pm

  4. Super Koen
    Bijna nog mooier vastgelegd dan de natuur het ons toont.
    Daarom is macro zo fantastisch..je ziet dingen je je vaak met het blote oog niet ziet

    natuurfreak

    januari 31, 2012 at 10:22 pm

  5. griezelig mooi zo’n insektenmacro!
    De andere van 2010 (zijn ook erg TOF!

    MJ

    februari 1, 2012 at 12:32 pm

  6. Ik had er geen idee van dat dit zo’n mooie larve was.

    pieterbie

    februari 2, 2012 at 6:05 am

  7. Of het nu met een macro is of een tele … altijd iets in de buurt. Prachtig!

    boomkruiper

    februari 2, 2012 at 1:46 pm


Geef een reactie

