Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

op naar de volgende zomer!

with 6 comments

In de zomer plaatste ik een oproep op mijn blog. Ik zocht kandidaten die wilden figureren voor toeristische publicaties in folders en magazines. In totaal hebben uiteindelijk meer dan 40 figuranten deelgenomen. Enkele sfeerbeelden kan je zien in deze album op facebook.  (nu weet ik wel niet of je de foto’s kan zien wanneer je geen facebookaccount hebt…) Wil je ook eens figureren? Geef dan een seintje via mijn account (via berichten) of stuur een mailtje.
Ik heb graag een massa kandidaten. Dat maakt mijn planning voor het volgende seizoen wat eenvoudiger😉
Wat moet je doen? Gewoon de toerist uithangen en genieten! Af en toe eens op je stappen terugkeren en opnieuw genieten…
Ik ben op zoek naar gezinnetjes, koppels, een groep vrienden…zowel jong als oud.
Indien je een hele dag figureert krijg je bovendien een vergoeding en een lekkere maaltijd of picknick voorgeschoteld ! Uiteraard krijg je nadien de foto’s toegestuurd.

Written by Koen

januari 24, 2012 bij 7:59 pm

Geplaatst in Zonder categorie

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Schattig toch…zo’n hammetje, een picknick et du vin rouge, soleil etc….dat zegt ons wel wat 😉

    kris luckermans

    januari 24, 2012 at 8:39 pm

  2. prachtige foto’s koen, je hebt hard gewerkt,
    neem je zelf ook een glaasje:-)

    klaproos

    januari 24, 2012 at 9:30 pm

  3. Een zwientje, wat leuk!

    Pieterbie

    januari 24, 2012 at 11:33 pm

  4. Knappe foto’s Koen,ik kom zeker de andere sites ook eens bekijken

    natuurfreak

    januari 25, 2012 at 12:36 am

  5. een zwijntje met een lange snuit en het vertelselke is uit!

    mijnnikonenik

    januari 25, 2012 at 5:39 pm

  6. wat een schattig varkentje🙂

    pascale

    januari 26, 2012 at 6:01 pm


Geef een reactie

