Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Herfst 2011 (2) De Wijers

with 5 comments

De Wijers is een uniek natuurgebied in Limburg met maar liefst 1175 vijvers. De Vlaamse Everglades zeg maar. Ik heb er afgelopen weken een reportage over gemaakt voor toerisme Limburg. Dit gebied is ook het biotoop voor een diertje die je nergens anders in Vlaanderen kan waarnemen. De unieke boomkikker! Ik heb al een afspraak gemaakt met een plaatselijke gids om in april een aparte reportage over dit bijzonder diertje te maken. Maar eerst moeten we nog door de herfst en de winter. Wordt vervolgd!

Written by Koen

oktober 18, 2011 bij 4:09 pm

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. klassiek mooie foto. Alles aanwezig, licht, spiegeling en prachtige kleuren

    Harry de Rooij

    oktober 18, 2011 at 5:49 pm

  2. prachtig koen, als je die gids hebt kunnen strikken:-)

    krijg je mij derbij:-)
    ik zou zo’n boomkikkertje ook weleens wilen zien 🙂

    klaproos

    oktober 18, 2011 at 7:54 pm

    • Wel, je brengt me op een idee. Misschien organiseer ik iets voor mijn trouwste blogvolgers 😉
      Boomkikkersafari!
      Ik meen het hé!

      Koen

      oktober 18, 2011 at 7:58 pm

  3. Mooie herfst foto
    ja die boomkikker wil ik ook wel eens zien spijtig dat het een beetje ver is van oostende

    Gregory

    oktober 18, 2011 at 9:46 pm

  4. Die boomkikker wil ik wel eens zien.

    pieterbie

    oktober 30, 2011 at 10:16 am


Geef een reactie

