Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Ronde Van Vlaanderen

with 7 comments

Vlaanderens hoogmis nadert. Morgen de Ronde van Vlaanderen voor wielertoeristen (20.000 deelnemers) en zondag dé grote clash. Als je van plan bent om op de Kwaremont post te vatten moet je beslist eens bij Annie Vermeulen binnenstappen aan de voet van de helling. Elk jaar stelt zij haar boerderij open voor het grote publiek. Op de binnenkoer staat een grote tent en de stallen doen aardig dienst als geïmproviseerde kroeg. (bron: 20 mythische Vlaamse bergen, Thijs Ameye) Edit 2-04: nu verneem ik vandaag wel dat het dit jaar uitzonderlijk gesloten is…

Morgen wordt het voor de wielertoeristen zomers warm. Dat was vorig jaar wel even anders…

Uit het boek 20 mythische Vlaamse bergen:

Written by Koen

april 1, 2011 bij 6:52 pm

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik sta morgen paraat om de wielertoeristen te fotograferen.

    Ambigirl

    april 1, 2011 at 6:58 pm

  2. succes morgen in het maken van leuke kiekjes!

    mich

    april 2, 2011 at 1:38 pm

    • Ik blijf morgen thuis. Ik ga er misschien spijt van krijgen, maar na drie jaar ter plaatse ga ik nog eens gezellig de Ronde thuis op tv volgen.

      Koen

      april 2, 2011 at 3:23 pm

      • Ik was deze keer van de partij😉
        Iets te conservatief geweest qua plaatskeuze omdat het de eerste keer was, bij een volgende gelegenheid gaan we dat toch iets anders proberen aan te pakken.

        Steven Goovaerts

        april 5, 2011 at 7:51 am

  3. ’t waren er 20.000!

    Stijn

    april 2, 2011 at 7:37 pm

  4. Daar zou ik zeker eentje willen drinken. Mooie foto van de wielrenner op de blikkende klinkers🙂
    En ja, gelukkig hadden ze gisteren geen regen.

    maaike

    april 4, 2011 at 12:10 pm


Geef een reactie

