Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Toevalstreffer

with 9 comments

In het boek 20 mythische Vlaamse bergen staan ook een 20-tal portretjes van bekende (ex)-wielrenners en mediafiguren. In de meeste gevallen heb ik die net na het interview gemaakt. Bedoeling was een goedlachse rechttoe rechtaan portret. Sommige interviews heb ik helaas gemist. Ook het interview met Guido Belcanto. Geen probleem want ik was toch van plan om een reportage te maken van de ludieke ‘ Belcanto Classic‘ die elk jaar rond eind augustus doorgaat in het dorpje Westouter. Op 23 augustus laatstleden arriveerde ik vrij vroeg in de ochtend op het dorpsplein waar op een paar dranghekkens na nog niet veel van het evenement te merken viel.( Dat zou enkele uurtjes later héél wat anders zijn!) Ik parkeerde mijn wagen en bij het uitstappen maakte ik mij nog de bedenking dat het misschien nog niet zo simpel zou zijn om straks tussen de menigte Guido even ter zijde te nemen. Net op dat moment kwam er een wielrenner aan die mij er vriendelijk op wees dat mijn wagen daar niet kon blijven staan…

???

Inderdaad, the one and only 😉

Written by Koen

maart 16, 2011 bij 8:11 pm

9 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. leuk koen 🙂

    wat zullen zijn haren lekker wapperen in de wind:-)

    klaproos

    maart 17, 2011 at 8:26 am

  2. De ontmoeting mag dan een toevalstreffer zijn geweest maar dat is je foto zeker niet! Prachtig portret van een kleurrijk man!

    Ank

    maart 17, 2011 at 9:41 am

  3. Wat een mooie foto, en wat een markante man.

    En.. als je een keer in de buurt ben mag je wel meevaren hoor!

    Karin

    maart 18, 2011 at 12:14 pm

  4. Wat een portret! Koen dit is schitterend.

    mijnnikonenik

    maart 18, 2011 at 10:58 pm

  5. prachtig portret !

    AmaZony

    maart 18, 2011 at 11:26 pm

  6. fijn portret. lekker ingeflitst.

    broodjelicht

    maart 19, 2011 at 7:19 pm

  7. Wat een schitterende foto. Een mooiere foto had ik mij niet kunnen bedenken. Chique !

    maaike

    maart 19, 2011 at 8:28 pm

  8. Prachtig portret, mooi belicht en mede heel aantrekkelijk door de verschillende tinten blauw en groen.
    Un Saludo, Wout

    Wout

    maart 23, 2011 at 7:30 pm

  9. en hij wordt ‘schoner’ met de dag of zou de fotograaf daar iets mee te maken hebben 😉

    mich

    maart 24, 2011 at 1:12 pm


Geef een reactie

