Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Krakelingenfeest te Geraardsbergen

with 10 comments

Heb het maar eens voor… de krakelingenworp en de voorafgaande slok wijn (met levend visje) duurt geen eeuwigheid en net op dat moment breekt de ritssluiting van mijn rugzak. De helft van de tijd verloren met een wanhopige alternatieve opberging van mijn materiaal. Gelukkig was dit geen opdracht. Een kleine selectie van 20 sfeerbeelden vind je : Hier!

Written by Koen

maart 1, 2011 bij 5:27 pm

10 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Euh… ja…. folklore, dat wel, maar geef mij toch maar wijn zonder beesten in!

    fotomart

    maart 1, 2011 at 7:06 pm

  2. prachtig koen alleen dat levende visje?????
    waar staat dat voor??

    scitterende folklore die we in stand moeten houden hé:-)

    klaproos

    maart 1, 2011 at 8:02 pm

  3. Geweldige serie (ook op facebook) maar ik vind die levende zebravisjes in de wijn nou weer zielig en vraag me af waar dat voor nodig is. Ze zullen het niet lang overleven.
    Wat een ellende dat net je tas kapot ging, ik kan me je stress voorstellen maar aan de kwaliteit van de foto’s is het niet te merken hoor!

    Ank

    maart 3, 2011 at 10:53 am

  4. een heel mooie reportage !
    En kwam gaia niet langs😉

    mich

    maart 3, 2011 at 12:05 pm

  5. prachtig gedaan echt zeer mooi
    de eerste vindt ik persoonlijk de mooiste zeer mooi detail
    groetjes antony

    antony

    maart 4, 2011 at 5:41 am

  6. Ik herinner me nog hoe Gaia alle geloofwaardigheid verloren heeft door hierop te protesteren.
    Zogezegd dierenmishandeling.
    Ze waren eventjes vergeten dat er dagelijks miljarden visje levend worden opgegeten in de oceanen.
    Mooie reeks

    Stijn

    maart 5, 2011 at 3:11 pm

  7. Ocharme Koen, dat was brute pech. Maar wat er te zien valt is er niet minder prachtig om. Alleen geef mij maar iets te drinken zonder visjes. Brrrr. Heb jij dat gedronken????

    joke

    maart 5, 2011 at 7:38 pm

  8. en, heb je een glas gedronken?
    ’t Is eten en drinken naar het schijnt.

    pieterbie

    maart 7, 2011 at 8:25 pm

  9. Genieten hier hoor Koen. Mooie standpunten steeds weer. En die krakelingenfoto waar ze door de lucht vliegen :))

    boomkruiper

    maart 10, 2011 at 12:55 am

  10. Mooi stukje folklore ! Das genieten maar euh… liever drank zonder visje.

    AmaZony

    maart 18, 2011 at 2:45 pm


Geef een reactie

