Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Sneeuwkaart België

with 5 comments

Als het sneeuwt komt het kind in mij naar boven. Het mag blijven duren.

Een interessante website is dit: Klikken  (reeks meer dan 70cm boven op de Hoge Venen!)

Bron: Weerstation Maasmechelen

Nieuw! facebookpagina Fotogeniek Vlaanderen: Klik op ‘dit is leuk’ en blijf op de hoogte van fotogenieke plaatsen en evenementen!

Written by Koen

december 19, 2010 bij 3:38 pm

Geplaatst in Zonder categorie

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. shake hands koen🙂

    heerlijk hé een levende kerstkaart

    klaproos

    december 19, 2010 at 6:36 pm

  2. Ik zou willen dat het lichtblauwe ook grijs of zwart wordt…

    Martine

    december 20, 2010 at 6:34 pm

  3. Sneeuw mag van mij ook de hele winter blijven vallen. Het is mij nooit te veel en je hoort mij dan ook niet klagen dat de winter al zo vroeg is begonnen. ik zie al weer op tegen de aangekondigde dooi aanval en hoop stilletjes dat hij aan mijn deur voorbij gaat ;0)

    Ank

    december 20, 2010 at 11:54 pm

  4. Ik wens je prettige kerstdagen maar vooral een gezond 2011 !

    Joke

    december 24, 2010 at 6:23 pm

  5. bedankt voor de tip!

    pieterbie

    december 26, 2010 at 11:52 pm


Geef een reactie

