Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Bourgoyen-Ossemeersen (1)

with 16 comments

Vorige week moest ik in het kader van een nieuwe natuurgids een reportage maken van Bourgoyen-Ossemeersen nabij Gent. Zelden heb ik zo weinig van de omgeving gezien, maar zelden heb ik ook zo veel opgemerkt. Bijna 200  foto’s genomen op amper drie uurtjes. Hierbij al een eerste reeks:

www.sitevanhetjaar.be

Je hoeft helemaal niet voor mij te stemmen hoor! (edit 29-11: stemperiode is afgelopen)  Leuk aan deze wedstrijd is vooral dat je via de lijst van genomineerden kan ontdekken welke sites en blogs er zoal bestaan en dat in de meest diverse thema’s. Beslist de moeite om eens een kijkje te nemen: Hier dus!

Written by Koen

november 25, 2010 bij 3:03 pm

16 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vooral die eerste is een juweeltje.

    Harry de Rooij

    november 25, 2010 at 6:11 pm

  2. Wondermooi Koen, inderdaad die eerste is prachtig, ik kijk verder uit hoor!!
    Proficiat, heb het doorgestuurd naar de bestuursleden van Natuurpunt Gent/Groetjes hoor!

    de vogelaere angela

    november 25, 2010 at 7:34 pm

  3. Mijn favoriet is de tweede maar de andere scoren ook heel hoog hoor!

    An Van der Straeten

    november 25, 2010 at 8:01 pm

  4. Een ransuil!???

    Geert

    november 26, 2010 at 5:15 pm

    • Ja hoor, een ransuil. Maar waarom zet je zoveel vraagtekens? Komen die daar normaal gezien niet voor?

      Koen

      november 26, 2010 at 5:47 pm

      • Zoveel vraagtekens omdat je die opgemerkt hebt! Ik vind dat gwoon heel straf

        Geert

        november 26, 2010 at 6:30 pm

      • Ik had ‘m zelf niet opgemerkt. Een wandelaar achter mij deed teken dat er iets te zien was. Ik was er straal voorbij gelopen😉
        Die ransuil heeft daar naar het schijnt z’n vaste stek overdag

        Koen

        november 26, 2010 at 7:48 pm

      • En waar is die vaste plek ongeveer gesitueerd? Ik ga morgen ook eens gaan.

        Ambigirl

        december 3, 2010 at 10:06 pm

      • De afslag naar de eerste schuilhut moet je eerst voorbij lopen en dan is het een paar honderd meter verder aan de linkerkant (waar het rechts wat meer een open landschap wordt.
        Moeilijk te situeren met woorden hoor… misschien aan het onthaal vragen.
        Succes!

        Koen

        december 3, 2010 at 10:55 pm

  5. Fantastisch, die eerste!

    timfreh

    november 27, 2010 at 1:14 am

  6. Die ganzen met de webben. Zie opeens allemaal haarnetjes🙂 Een terechte nominatie Koen!

    boomkruiper

    november 28, 2010 at 11:56 pm

  7. Vlak naast mijn deur en ik ga er ook regelmatig foto’s gaan maken. Schitterend in beeld gebracht. Ook de eerste is mijn favoriet!

    Ambigirl

    november 29, 2010 at 8:12 pm

  8. Dat je een uil te stekken kreeg is toch wel heel bijzonder! Ik geloof best dat dit bezoek indruk op je gemaakt heeft.

    Martine

    december 1, 2010 at 10:02 pm

  9. ken dat domein.
    Die uil vind ik machtig.

    pieterbie

    december 2, 2010 at 5:55 am

  10. Het zijn wonder foto’s Koen. Schitterend domein blijkbaar met heel wat vogels en natuur.

    Joke

    december 3, 2010 at 2:24 pm

  11. Wow die eerste is voor mij absoluut top !

    AmaZony

    december 7, 2010 at 10:55 pm


Geef een reactie

