Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Vallen en opstaan

with 6 comments

Wielergek België heeft zich gisteren en vandaag weer goed laten horen tijdens de doortocht van de Ronde van Frankrijk. De wielermicrobe zit weer in het land. Gisteren heb ik eindelijk eens de foto’s bekeken van de Ronde Van Vlaanderen voor wielerliefhebbers. Een reportage die ik gemaakt heb in functie van een nieuw boek over bekende Vlaamse hellingen (uitgave in februari 2011). Het was toen bar slecht weer en op de Koppenberg was het meer een kwestie van vallen en opstaan dan wat anders

Written by Koen

juli 5, 2010 bij 8:32 am

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. hellingen voor masochisten! Ik kan er niet in komen dat er ook maar iemand daar naar boven wil rijden.

    Martine

    juli 5, 2010 at 5:21 pm

  2. Die man in het midden heeft echt wel veel eerbied voor de Koppenberg😉

    Stijn

    juli 5, 2010 at 10:35 pm

  3. het lijken wel beelden van gister in de Ardennen, alleen de blaadjes aan de bomen zijn er niet, maar renners in paniek wel.

    Harry de Rooij

    juli 6, 2010 at 12:24 pm

  4. Heel grappig, die houding van de vallende renner. Even stretchen lijkt het wel🙂

    Geert

    juli 7, 2010 at 11:29 am

  5. Ja veel valpartijen in de Tour de France ook. Altijd een persoonlijk drama voor die renners. Mooi vastgelegd. Ik ben bij Mechelen de Tour gaan bekijken, maar heb gecocludeerd dat ondanks dat ik de plek goed had uitgezocht ik er toch niet zo goed gefotografeerd heb. Het moment is zo voorbij en doe in die ene seconde maar precies het juiste met je camera. Jij kan dat, ik nog niet!! Ze staan wel op mijn blog.
    Groetjes
    Carola

    caro

    juli 11, 2010 at 10:52 am

  6. Mooie plaat !

    peter

    juli 25, 2010 at 3:20 pm


Geef een reactie

