Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Grensmaas

with 4 comments

Met het posten van de vorige foto ‘wild wonders of nature’ wou ik een nieuwe reeks starten, maar enkele dagen later heb ik mij bedacht. Het verhaal rond dat beeld is namelijk zo uniek dat ik er iets mee ga doen op professioneel vlak. Ik moet het nog uitwerken en ik ga er zeker nog enkele keren heen deze zomer. Wat ik wel al kan bevestigen is dat de foto wel degelijk in Vlaanderen werd genomen. Een van de mooiste dingen die ik hier ooit heb gezien overigens. Onderstaande foto van de Grensmaas zou een hint kunnen zijn, maar dat geheel ter zijde. Het bijzondere aan deze opname is vooral dat je hier heel duidelijk de winterdijk kan zien. Links van de Maas zie je Nederland. Rechts is Vlaanderen. Fantastische streek voor fietstoerisme!

Written by Koen

juli 4, 2010 bij 1:23 pm

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. het ziet er weer prachtig uit koen,
    wat heerlijk dat ballonvaren je zo trekt hé:-)

    morgen staat er bij mij een gastlog van iemand die je iets héél speciaals zou willen zeggen:-)

    groetjes en een fijne zondag gewenst

    klaproos

    juli 4, 2010 at 2:59 pm

  2. Wat een geweldige foto weer, prachtige lappendeken met al die prachtige natuur-kleuren.

    Ank

    juli 4, 2010 at 3:47 pm

  3. Interessant! Héél interessant!😉

    fotomart

    juli 4, 2010 at 4:03 pm

  4. Magische foto.
    Wat een diepte.

    pieterbie

    juli 6, 2010 at 1:24 pm


Geef een reactie

