Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Bloemen en Planten

with 9 comments

In het magazine Bloemen en Planten start ik deze maand met een fonkelnieuwe reeks over macro-ontdekkingen in eigen tuin. Elke maand wordt er één of ander beestje voorgesteld. Met diverse close-up beelden wil ik een grotendeels verborgen en soms onbekende wereld  voorstellen. De nadruk in deze nieuwe fotocolumn ligt dus voornamelijk bij de fotografie, maar ik geef er ook een woordje uitleg bij. De editie van april ligt reeds in de winkelrekken en ik begin met de…kameleonspin!

Written by Koen

maart 19, 2010 bij 4:25 pm

Geplaatst in Zonder categorie

9 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuk, nu moet ik zeker een abonnement nemen als ik alle verhaaltjes wil lezen?

    caro

    maart 19, 2010 at 4:41 pm

  2. da’s leuk:-)

    die hebben wij al gezien zeker….
    proficiat koen dat vind ik erg leuk voor je

    ♥ klaproos

    maart 19, 2010 at 6:21 pm

  3. Het magazine ligt hier naast me 😉
    Knap beeldmateriaal en interessante uitleg!
    en zeer benieuwd naar de volgende afleveringen…

    Stijn

    maart 19, 2010 at 7:43 pm

  4. Koen, ik heb vandaag een knap leerrijk artikel van je gelezen in Shoot. Ik zat op een terrasje van het lekkere weer te genieten en had shoot gekocht. Wat zie ik daar, een artikel van Koen. In één ruk heb ik het uitgelezen. Echt interessant. Ik vergat zelfs mijn brusscheta en mijn wijntje te verorberen.De foto’s waren ook weer meer dan de moeite waard.

    Joke

    maart 19, 2010 at 11:22 pm

  5. Ben speciaal eens gaan neuzen deze middag in de winkel. Mooi gedaan! Knappe fotografie en leuke tekst. Had geen idee van dit spinnetje
    Ik heb het tijdschrift zelfs gekocht. Niet speciaal omwille van je column, maar voor het interessante artikel over onze tuinvijand, de slakken! 😉

    Geert

    maart 20, 2010 at 1:41 pm

  6. Wauw dit is prachtig, mooi hoor.
    Groet
    Fred

    Fred

    maart 21, 2010 at 4:49 pm

  7. Knappe foto’s Koen, maar dat wist je zelf al wel 😉

    roy

    maart 22, 2010 at 5:33 pm

  8. Ik heb je artikel gelezen. Kort en krachtig! Met schitterend beeldmateriaal.

    fotomart

    maart 30, 2010 at 8:54 pm

  9. Je bent dus goed bezig! Lekker doorgaan zou ik zeggen!

    Robbie Veldwijk

    april 7, 2010 at 12:32 pm


Geef een reactie

