Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Familieportret

with 25 comments

Onderstaande foto’s dateren van een tweetal weekje terug. Hoogzwangere Elke en Bjorn samen met hun zoontje Wout enkele dagen voor de bevalling van hun tweede spruit. Ze kregen uiteindelijk meer dan 40 beelden op CD.  Het was moeilijk om mijn aandacht niet alleen op Wout te richten. Wat heb ik spijt dat digitale fotografie nog niets voorstelde toen mijn twee zoontjes de leeftijd van Wout hadden…dju toch!

02-blog'

03-blog'

01-blog'

Written by Koen

september 2, 2009 bij 7:26 pm

Geplaatst in Mensen, Portretten, Zwart-wit

25 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Super om eens ander prachtig werk te zien!!!

    nickje

    september 2, 2009 at 7:39 pm

  2. ‘k heb volop genoten van je foto’s op je blog van de voorbije weken, prachtig makro’s en natuurfoto’s. Ook leuk dat je ons je ander werk toont… Super!

    MJ

    september 2, 2009 at 8:09 pm

  3. Ik dacht : nu komt de familie vlieg maar nee, terug naar de mens!
    Wat ben jij toch een bezige bij!

    Christel

    september 2, 2009 at 8:58 pm

  4. prachtige beelden koen,

    die spuug die zo naar beneden druppelt,

    onnodig te zeggen dat ik er weg van ben

    klaproos

    september 2, 2009 at 9:19 pm

  5. Ontzettend knappe foto’s!
    Schoon gezinnetje.

    pieterbie

    september 3, 2009 at 5:03 am

  6. Een kant die ik nog niet van je kende. En wat voor een kant! Meer van dat!

    Dat speeksel is echt geweldig!

    steven (gekiekt)

    september 3, 2009 at 8:53 am

  7. Ik kan me jouw gedachten voorstellen en ja, Woutr is een heerlijk kereltje om te fotograferen. En twee weekjes terug zeg je ? dus broertje/zusje is er inmiddels ?

    Margrietgeniet

    september 3, 2009 at 9:19 am

  8. Mooie beweging in de eerste.

    Karina

    september 3, 2009 at 9:39 am

  9. Ik kan zoooo genieten van je foto’s !
    Knap werk !

    Mamapippa

    september 3, 2009 at 2:04 pm

  10. Waarom zouden zo’n fotogenieke portret foto’s niet op deze blog mogen?
    ze zijn toch ook in België genomen!
    heb ook eventjes doorgecrolt
    en genoten van je acrobaten en je vliegen (vooral die op die perzik)
    met welke macrolens heb je die genomen?
    P-ETER

    P-TER

    september 3, 2009 at 2:43 pm

  11. Mooie foto’s zijn dit! Ik vind het ook wel eens jammer dat onze kinderen voor het digitale tijdperk geboren zijn.

    An

    september 3, 2009 at 6:29 pm

  12. Dat zijn weer eens heel andere foto’s bij jou. Knappe standpunten pak jij. En inderdaad die kleintjes zijn toch fotogeniek he.

    Caro

    september 4, 2009 at 6:29 am

  13. Wat een leuke beelden! Die tweede foto moest ik erg om lachen, de andere foto’s zijn gewoon erg goed!

    Robbie Veldwijk

    september 5, 2009 at 3:51 pm

  14. En hij weet precies waar hij moet kijken.
    Knappe macro’s heb je hier de laatste weken geplaatst Koen.
    Groetjes Jim

    Jim

    september 6, 2009 at 9:48 am

  15. Ook deze kunst versta je prima, hele leuke serie en ik kan me voorstellen dat je aandacht vooral naar Wout ging ;0)
    Net als jij denk ik ook wel eens hoe leuk het zou zijn geweest om destijds digitale foto’s te hebben kunnen maken van mijn zoon die nu 24 is hoewel ik er toch met de analoge camera ook ontzettend veel heb gemaakt, maar ja het is anders en nu ben ik veel bedrevener in het fotograferen. Ik hoop nu maar op ooit een kleinkind……..

    Ank

    september 7, 2009 at 8:39 am

  16. Koen, heel leuk om eens een anders soort foto’s te zien op je blog. Hele mooie foto’s trouwens.

    liegeliving

    september 8, 2009 at 5:08 am

  17. Ik ben blij dat er uiteindelijk het digitale tijdperk gekomen is, want met mijn 4 kinderen heb ik me indertijd blauw betaald aan filmrolletjes en vooral aan de ontwikkeling ervan. Nu gaat dat geld naar extra harde schijven (want ik kan nog altijd geen foto’s weggooien waar mijn kids opstaan.. en de andere foto’s eerlijk gezegd ook niet.)

    Digitale foto-albums maken vind ik nu heel tof. ‘k heb me dan ook nog maar eens gewaagd aan een trouwalbum voor vrienden… wat denkt mijn grote voorbeeld hiervan?
    http://fotogeniekmalle.be/H&M/

    groetjes,
    Martine.

    PS. Proficiat aan Elke en Bjorn & complimenten aan de fotograaf. Héél mooie foto’s.

    Martine

    september 8, 2009 at 7:33 am

  18. Dit mpoet je meer tonen Koen. Ik weet dat je sterk vasthoudt aan je landschappen en macro’s maar je laat hier zien dat je veel meer in je mars hebt. Heel knap hoor.

    Xray

    september 10, 2009 at 8:56 pm

    • Bedankt Kevin.
      Laat ik het zo stellen: ik hou van uitdagingen in de fotografie. En die vind ik veel meer in natuurfotografie als in dit soort beelden. Een kind loopt niet weg, je kan zelfs wat dirigeren en dat geldt ook voor volwassen mensen. Ik zeg niet dat dit soort fotografie gemakkelijk is, maar het resultaat is zelden origineel. Je ziet overal steeds dezelfde beelden opduiken. Natuurfotografie is op dat gebied een veel grotere uitdaging voor mij en dat zal steeds zo blijven. Als ik dan eens een topper maak loop ik de hele dag te stralen 😉

      Fotogeniek Belgie (Koen)

      september 10, 2009 at 9:59 pm

  19. Dat je een goede fotograaf bent wisten we al en deze foto’s bewijzen dat nogmaals. Ik vind het prachtopnames en de keuze voor zwart-wit is terecht.
    Knap werk Koen!

    Guido

    september 15, 2009 at 10:22 pm

  20. nou hier kunnen zo trots op zijn…en jij ook.
    Een prachtige spontane serie!

    ArtMus

    september 25, 2009 at 10:47 am

  21. Ohh wat een mooie serie Koen! Ik zie dat jij je foto’s ook goed afdekt met je initialen. En terecht want er wordt wat gejat!

    boomkruiper

    oktober 3, 2009 at 12:56 am

  22. je maakt mooie foto’s. complimenten!

    erik

    mei 3, 2010 at 3:17 pm


Geef een reactie

