Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Fiets- en wandelbox (lannoo)

with 17 comments

DSC_8710 lannoo boxHij ligt nu al een tijdje in de winkel, de fiets- en wandelbox van uitgeverij Lannoo waarvoor ik een 600-tal foto’s geleverd heb. De box bevat een boekje met de beschrijving van 50 landschappen en voor elk landschap vind je een handige plooikaart met een route voor wandelaars en een route voor fietsers. Allemaal rijkelijk geïllustreerd met beelden die  ik gedurende de maanden augustus, september en oktober van vorig jaar speciaal voor deze uitgave genomen heb. De foto’s zijn jammer genoeg iets te donker afgedrukt, maar al zeg ik het zelf, deze box is een geweldige inspiratiebron voor iedereen die ons landje eens grondig wilt verkennen! En met het prachtige weer dat ze voorspellen…

Meer informatie vind je op deze bladzijde van Lannoo’s website

De vleesetende zonnedauw in de Tenhaagdoornheide

Zonnedauw 04

Nieuw! facebookpagina Fotogeniek Vlaanderen: Klik op ‘dit is leuk’ en blijf op de hoogte van fotogenieke plaatsen en evenementen!

Written by Koen

augustus 3, 2009 bij 2:13 pm

17 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooie wandelbox… 600 foto’s dat kan tellen!

    Die vleesetende zonnedauw is prachtig! Knap werk!

    MJ

    augustus 3, 2009 at 4:51 pm

  2. Proficiat met deze uitgave! Lijkt me een mooi (verjaardags)cadeau voor onder meer wandelaars en fietsers. Wie weet haal ik het boekje zelf eens in huis want zo goed ken ik ons landje eigenlijk niet.

    Serge Van Cauwenbergh

    augustus 3, 2009 at 7:40 pm

  3. Proficat, heel mooi werk geleverd, zonder twijfel!

    pieterbie

    augustus 3, 2009 at 11:24 pm

  4. Wat moet dat geweldig zijn om aan zoiets mee te werken! Lijkt me een handige box. Ik ga hem meteen aanraden aan mijn ouders!

    Daisy

    augustus 4, 2009 at 12:54 am

  5. Prachtig werk moet dat zijn!
    Proficiat !!
    De eerstvolgende keer dat ik nog eens in een boekhandel kom ….
    (of heb je thuis gesigneerde exemplaren ….??)

    erik O,

    augustus 4, 2009 at 1:16 am

  6. Proficiat Koen met je werk voor de wandel-en fietsbox. Zodra ik weer in Vlaanderen ben kijk ik of ik hem kan aanschaffen. Ik neem aan dat er ook routes in Wallonie in staan?
    Lieve

    liegeliving

    augustus 4, 2009 at 2:00 am

  7. Mooi. 600 beelden is helemaal niet weinig. Inderdaad wel een ideaal cadeau.

    ps: Vleesetende planten zijn geweldig, vraag me niet waarom maar ik vind ze fascinerend.

    Frederik

    augustus 4, 2009 at 8:27 am

  8. Wat lijkt me dat een heerlijk gevoel om aan zo’n uitgave te hebben meegewerkt, of went het al ;0)
    De Zonnedauw heb ik hier in Nederland ook al eens mogen fotograferen alleen waren de plantjes slechts iets van 2 cm.groot, dit exemplaar wat jij hebt vastgelegd lijkt me wat groter en hij staat er fantastisch op, het zijn echt tot de verbeelding sprekende plantjes.

    Ank

    augustus 4, 2009 at 8:34 am

    • De eerste keer dat ik dit plantje zag was ik ook verwonderd over de geringe afmetingen. Deze exemplaren lijken misschien wel groot, maar schijn bedriegt.
      Je hebt sowieso een goede macrolens nodig (hier met een 90mm)

      Fotogeniek Belgie (Koen)

      augustus 4, 2009 at 8:48 am

  9. proficiat koen dat klinkt goed,

    ik vind de prijs een tikkie aan de hoge kant,
    maar wie weet stap ik daar zó over heen:-)

    je mag trots zijn op dat boek.

    groetjes

    klaproos

    augustus 4, 2009 at 1:06 pm

    • De box weegt dan ook bijna 2 kg en bevat een schat aan informatie. 5 ervaren wandelaars en fietsers hebben de teksten geschreven. Je kan er jaren mee verder😉

      Fotogeniek Belgie (Koen)

      augustus 4, 2009 at 2:11 pm

  10. Proficiat! Want op deze manier komen alleen maar meer foto’s van jou in de gewone wereld!

    Robbie Veldwijk

    augustus 5, 2009 at 9:35 am

  11. De foto is allesinds prachtig en als ik deze box in de winkel tegenkom, schaf ik me hem zeker aan. Nog geen euro per traject, schitterend. Ook gefeliciteerd uiteraard met je prestatie.

    Lood

    augustus 5, 2009 at 4:31 pm

  12. Hey Koen,
    ik ben ook terug van weggeweest. We wonen nu een maand aan ’t zeetje en alles is terug in orde,pc,camera,dus kunnen we er terug tegenaan. alleen de tijd ontbreekt soms nog wel. Blij om weer van deze prachtige foto’s te kunnen genieten.

    Jim

    augustus 5, 2009 at 8:19 pm

  13. Knappe prestatie geleverd!

    Joke

    augustus 7, 2009 at 11:20 am

  14. Je zal maar al te fier zijn Koen, om deze prachtige wandelbox voor te stellen met je eigen foto’s er in. En als in één of ander handeltje er eentje naar me toelacht, dan weet ik waar mijn spaarcentjes naar toe gaan. Maar nadien wel signeren he !!!

    kris luckermans

    augustus 8, 2009 at 7:28 pm


Geef een reactie

