Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Ongedierte

with 12 comments

Alweer drie weken verder! Wat ik dezer dagen allemaal fotografeer zie je later op het jaar wel, maar ik moet  toch opletten dat ik mijn blogje niet verwaarloos.  We gooien er dus voorlopig even wat ongedierte op.

Slakken en luizen… menig tuinliefhebber loopt er de muren van op want ze kunnen echt wel een ravage aanrichten. Ik probeer er me niet te veel aan te ergeren.  Je kan het zelfs  positief bekijken want ze geven ten slotte toch een beetje extra kleur in je tuin en het zijn zeker en vast geduldige modellen voor de fotograaf. En met een beetje goede wil zien die luizen er best wel lekker uit…

Hierbij een slakje

Slakje

en een heerlijk trosje luizen!

DSC_6347

Written by Koen

juli 15, 2009 bij 11:08 am

Geplaatst in Dieren

Tagged with , , ,

12 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het slakje ziet er wel schattig uit. Ik weet dat het een plaag kan zijn voor de tuinier die zijn jonge slaplantje er aan ziet gaan, maar ik krijg het niet over mijn hart om slakjes te doden. Maar met luizen heb ik geen kompassie.

    fotomart

    juli 15, 2009 at 12:00 pm

  2. Wat een vrolijk onderwerp: slakken en luizen.
    Maar toegegeven: ze zijn heel mooi gefotografeerd.

    pieterbie

    juli 15, 2009 at 12:52 pm

  3. De parallel tussen die slak en het blad is super!
    Het lijkt nu wel of die slak het blas probeert te versieren. Misschien iets te diep in het glas gekeken.

    gekiekt

    juli 15, 2009 at 2:07 pm

  4. Prachtige foto die eerste van de slak! Heerlijke kleuren en de scherpte is helemaal oké! Het is inderdaad misschien ongedierte maar ik vind het altijd wel wat hebben!

    Robbie Veldwijk

    juli 15, 2009 at 6:38 pm

  5. Steeds met een mooie kleurencombinaties!
    Knap Koen!
    Gr.
    P-TER

    P-TER

    juli 15, 2009 at 8:55 pm

  6. fotogeniek ongedierte! Knap werk Koen!Benieuwd naar wat je mee bezig ben, maar ik ben geduldig!

    MJ

    juli 16, 2009 at 12:24 pm

  7. eindelijk weer eens wat foto’s op je blog, mooi zo.

    liegeliving

    juli 16, 2009 at 7:34 pm

  8. Knap hoor. Zo zie ik ze mezelf nog niet maken. Geduldkwestie denk ik.

    Harry de Rooij

    juli 16, 2009 at 9:09 pm

  9. 🙂
    alles ombuigen naar het positieve koen,
    dat hoor ik graag,
    het zier er erg goed uit,

    en het trosje druiven hapklaar:-)

    klaproos

    juli 17, 2009 at 7:09 am

  10. Een trosje luizen, grappig 🙂

    dmpictures

    juli 17, 2009 at 8:51 am

  11. Twee hele mooie foto’s. De spanning in de eerste vind ik leuk. Net of hij gaat overstappen naar het volgende blad maar nog effe twijfelt. Als jij ooit druiven meeneemt naar een bloggersmeeting dan moet ik uitkijken blijkbaar!!

    Caro

    juli 17, 2009 at 10:56 am

  12. Wat een kleurenharmonie in de foto met de slak. Het kan niet beter!

    Joke

    juli 20, 2009 at 6:27 pm


Geef een reactie

