Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Op stap met kroostrijk gezin

with 15 comments

Ik heb uiteraard even gespeeld met mijn nieuwste macromodel en af en toe van decor gewisseld. Geweldig met wat voor een gemak alle obstakels overwonnen worden. En dit met een toch wel serieus pakje tussen de kaken…

02 kraamwebspin

03 kraamwebspin

Ik vind de kraamwebspin erg fascinerend. Niet in het minst omdat deze spin het eicocon vooraan draagt. Ik heb het diertje na een tijdje fotograferen uiteindelijk met rust gelaten, maar groot was mijn verbazing toen ik exact dezelfde spin enkele dagen later terug vond ( ze is nochtans niet de enige in mijn tuin!) Ik herkende haar aan de structuur van de eicocon die enkele details bevat die je slechts bij het uitvergroten van de macrofoto’s kan zien. Ze heeft inmiddels haar ‘kraamweb’ geweven en houdt rustig de wacht. Nu maar hopen dat ik het uitkomen van de eitjes live kan meemaken én fotograferen!

Written by Koen

juni 23, 2009 bij 6:45 am

15 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Is ook fascinerend en je hebt haar prachtig in beeld gebracht, ik ben benieuwd of je de geboorte ook in beeld weet te brengen!

    Ank

    juni 23, 2009 at 9:01 am

  2. prachtig met die roze achtergrond en hoe macro ook artistiek kan zijn…!

    MJ

    juni 23, 2009 at 7:02 pm

  3. Dat zou super zijn, live meemaken en fotograferen.
    Ik duim alvast voor je.

    pieterbie

    juni 23, 2009 at 11:01 pm

  4. Wow knap! Ik krijg er wel lichtjes de kriebels van, maar dat ligt enkel aan de diertjes zelf. 😉

    Els

    juni 24, 2009 at 6:23 pm

  5. Dag Koen bedankt voor je bezoekje retour mag ik je linken??

    Groetjes en alvast een fijn weekend

    Liefs Blauwhartje

    Blauwhartje

    juni 25, 2009 at 9:27 pm

  6. Bedankt heb je op mijn beide site’s gelinkt
    http://www.blauwhartje.be/

    Liefs Blauwhartje

    Blauwhartje

    juni 25, 2009 at 10:24 pm

  7. geweldig koen,

    met welke lens is dit genomen,
    ik over wege me er ook een te kopen:-)

    ik hoor graag van jou

    groetjes

    klaproos

    juni 26, 2009 at 4:20 pm

  8. HIhi, wat grappig. Doet me denken aan al die chinezen met fototoestellen die ik in Noorwegen tegenkwam.

    TruusW

    juni 26, 2009 at 8:44 pm

  9. Dit is wel weer een interessant fotoverhaal over een beestje dat ik nog nooit van zo dichtbij heb bekeken als door jouw lens. Ik hoop dat je de geboorte mag meemaken en ons er weer verslag van kunt doen.

    Caro

    juni 28, 2009 at 8:25 am

  10. Prachtige foto’s is genieten, succes met de geboorte foto’s.

    NiLy

    juli 2, 2009 at 10:25 am

  11. PRachtige Macrofotografie, niets op aan te merken, kleuren maken het geheel af !

    Kevin

    juli 3, 2009 at 11:34 am

  12. Wow! Wat staat dit er prachtig op! Bijzonder scherp en mooi van kleur.

    Daisy

    juli 24, 2009 at 3:13 pm

  13. Bizarre foto’s en zo dichtbij. Heel mooi van kleur.

    ronaldpoels

    augustus 14, 2009 at 11:25 am


Geef een reactie

