Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Pauze

with 30 comments

update 26/05:  nee, niet voor de koeien maar voor dit blogje is er een pauze ingelast. Ik heb bij de reacties al een uitleg geplaatst, maar in het kort komt het er op neer dat bloggen tijdens de zomermaanden niet te combineren valt met mijn werkzaamheden. Misschien dat ik af en toe nog wel eens een foto plaats (kwestie van niet vergeten te worden…), maar het échte bloggen laat ik voortaan voor de wintermaanden.

Koe 82

Written by Koen

mei 20, 2009 bij 9:08 am

Geplaatst in Dieren, landschappen

Tagged with , , ,

30 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Deze koe heeft blijkbaar haar pauze in het natte gras al gehad 😀

    moekemicheline

    mei 20, 2009 at 9:45 am

  2. Schitterende foto, precies twee wachtsters zo.
    Ze houden de wacht, bedoel ik.

    pieterbie

    mei 20, 2009 at 10:49 am

  3. Ik zal straks eens naar ze wuiven in het voorbijrijden.

    fotomart

    mei 20, 2009 at 1:51 pm

  4. Mooie foto weer, de combinatie van het vee en de gebouwen erg goed!

    Robbie Veldwijk

    mei 20, 2009 at 2:38 pm

  5. Koen,

    ga jij even pauzeren?
    Dan wens ik je een fijne pauze.

    Houdoe

    Jacky

    mei 20, 2009 at 3:36 pm

  6. Schoon koebeesten!

    Karina

    mei 20, 2009 at 3:44 pm

  7. 🙂 🙂
    Pauze: die koeien of jij?

    Harry de Rooij

    mei 20, 2009 at 6:14 pm

    • @ Jacky & Harry (hé, dat klinkt goed…)
      Inderdaad, ik stop er voorlopig mee. Het valt niet meer te combineren met mijn werkzaamheden. Foto’s posten is geen probleem, maar de verleiding is dan steeds groot om andere blogs te bezoeken. Heel leuk maar enorm tijdrovend, vandaar.
      Ik heb daarom mijn feed reader al verwijderd. Een beetje te vlug gehandeld, maar kom… als ik mij eens niet kan inhouden neus ik wel even door mijn blogroll 😉
      Na de zomer kom ik wellicht terug hoor!

      • Dan wens ik je alvast een hele fijne zomer toe!
        Kom je dan ook nog wel eens naar diegene die niet op je blogroll zijn geraakt? 😉

        groetjes,
        Martine.

        Martine

        mei 26, 2009 at 9:23 pm

    • Die is goed! 😉
      Tja, wist echt niet dat je er nog niet in stond omdat ik steeds m’n feed reader gebruikte. Voila, direct geregeld zie!

  8. Oef dat klinkt lang hoor tot na de zomer, ik zal je blogjes missen hoor ik geniet altijd erg van je mooie foto’s!!!

    Ank

    mei 21, 2009 at 8:52 am

  9. Wat een standpunt, wat een standpunt. Prachtig er zijn geen andere woorden voor. Proficiat!

    Joke

    mei 21, 2009 at 12:34 pm

  10. Pauzeren?
    Die koeien in elk geval!
    Gr.
    P-TER

    P-TER

    mei 21, 2009 at 6:55 pm

  11. Koen,
    Ik zal je Blog missen, ik keek vaak naar de vele mooie beelden. veel succes met je werk!
    Lieve (liegeliving)

    liegeliving

    mei 21, 2009 at 8:12 pm

  12. Hallo Koen,

    Ik ken het gevoel. Ik loop altijd tientallen posts achter. Alleen het lezen kost al aardig wat tijd, laat staan al je reacties gaat geven. Dus ik begrijp het wel, maar wat jammer.
    Ik kijk altijd met plezier naar je opnamen en leer er vaak wat van. Zoals ook van bovenstaande de foto. Je standpunt het contrast met de achtergrond. Heel mooi.

    Andre

    mei 22, 2009 at 4:01 pm

  13. Hallo Koen
    Nou dit ziet er goed uit hoor.
    En de foto´s met het model is ook goed geslaagt,.
    Gr,
    Fred

    http://fotograaffdaenen.wordpress.com

    Fred

    mei 22, 2009 at 10:32 pm

  14. dag koen…
    geniet van je pauze,

    tot ziens

    klaproos

    mei 24, 2009 at 10:02 am

  15. jammer! ik zal je wel een beetje missen…
    hopelijk kom je gauw weer terug.
    en die twee koeien, volgens mij staan die aan de start, zich voorbereidend op een race…

    ysabje

    mei 24, 2009 at 11:47 am

  16. Koen, bedankt voor al de mooie sfeermomenten tot nu toe. Kom zeker terug na je welverdiende pauze en vakanties. En als je op één of ander terrasje je fris pintje zit te drinken, geniet ervan, maar denk eens terug aan ons he. En vooral: “Geniet ervan”.

    kris luckermans

    mei 25, 2009 at 8:48 pm

    • Ja maar, het is niet ikzelf die een pauze neem. Ik stop gewoon een tijdje met bloggen (zie mijn reactie hierboven ergens) Ik ga een extra uitleg plaatsen bij de foto.
      Maarhe…voor een terrasje blijf ik tijd maken hoor!

  17. Mooi contrast tussen stad en koeien! Prachtig zacht licht ook.
    De vorige foto’s (tweeluik) van de Japanners is zooo subliem. Is dat niet iets voor de canvas fotowedstrijd?

    Yves

    mei 27, 2009 at 3:32 pm

  18. Bedankt voor je reactie, alle begin is moeilijk…
    Ik heb wel nog even werk in je archief, dus tot de zeer lange wintermaanden.

    Jonas

    photogamut

    mei 31, 2009 at 7:14 pm

  19. Groot gelijk. Ik wens je hele fijne zomermaanden!!
    Groet uit Nederland,
    TruusW

    TruusW

    juni 1, 2009 at 6:59 pm

  20. Wat zijn ze toch fotogeniek, die koetjes !
    Veel pauzegenot. Ik hou je blog in de gaten hoor 🙂

    maaike

    juni 4, 2009 at 6:43 pm

  21. Ik wens je een prachtige fotozomer toe.

    Xray

    juni 4, 2009 at 10:28 pm

  22. Veel plezier met je fotowerk !
    Je bent bevoorecht om dit te doen.
    We zullen nu en dan eens komen kijken
    of er van die pareltjes van foto’s zijn bijgekomen!
    Hopelijk met passend weer kan je je computer
    vol stoppen met van die foto’s!
    Gr.
    P-TER

    P-TER

    juni 5, 2009 at 11:12 am

  23. en deze koeien zullen blijven wachten tot je nog eens langskomt!
    misschien komen je wel eens tegen in één of andere stad????

    callemie

    juni 5, 2009 at 10:39 pm

  24. Hihi, leuke maar bovenal mooie foto.
    Mooi dat de kleur van het blad terugkomt in de achtergrond.

    TruusW

    juni 12, 2009 at 8:59 pm

  25. Hallo Koen.
    Ik had al een hele tijd niet op je site gekeken, maar was weer verrast door de fraaie foto’s. Heel erg goed vind ik de foto van de twee koeien. Geweldig hoe zij daar staan in alle rust, zich niet bewust en gehinderd door het drukke leven in de gote stad op de achtergrond.
    Inmiddels heb ik ook al weer een aantal nieuwe foto’s geplaatst. Enige tijd problemen gehad met mijn nieuwe camera, en heb dit (tijdelijk) opgelost door weer een andere camera aan te schaffen, met minder pixels. Hoe vreemd ook, de foto’s zijn beter.

    Gerard Witte

    juli 5, 2009 at 4:52 pm


Geef een reactie

