Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Kasteel van Horst

with 18 comments

Zaterdagavond ben ik na zonsondergang nog eens naar het kasteel van Horst gereden. Ik vroeg me af of er nog wat volk op het ijs zou rond lopen op dat uur. Dat was inderdaad het geval, maar tot mijn verbazing was er ondanks het late uur nog voldoende licht om te kunnen fotograferen. Dit mede dankzij de volle maan en uiteraard het sneeuwtapijt.

Zo stel ik mij de winterse pooldagen voor in het hoge noorden…

hageland-79bis1

Meer kastelen vind je hier

Written by Koen

januari 14, 2009 bij 11:10 pm

18 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het kasteel van horst, echt een plaatsje waar ik graag kom. Ik zou er dringend nog eens heen moeten gaan 🙂
    Prachtoge foto wel. Echt op het juiste moment naar daar gegaan !

    Frederik

    januari 14, 2009 at 11:26 pm

  2. Dat was een uitstekend idee van je om daar naar toe te gaan! Besef je dat dit een uniek en uitzonderkljk beeld is?

    fotomart

    januari 15, 2009 at 1:35 am

  3. Ik blijf dit een heel mooi kasteel vinden.
    En die sneeuw weerkaatst veel licht, hoor.

    pieterbie

    januari 15, 2009 at 6:04 am

  4. wat een mooi licht… prachtig sfeerbeeld, nog eentje voor je fotogenieke België!!

    MJ

    januari 15, 2009 at 8:36 am

  5. Heerlijk sfeervol beeld. Als ik dit zie dan mis ik het al heel erg!!! Wat een mooie plek en prachtig licht, goed idee van je om er s’avonds een kijkje te nemen!

    Ank

    januari 15, 2009 at 9:35 am

  6. Ik wou gewoon maar zeggen dat ik dit een zeer mooie blog vind.

    ————————————————————-
    http://www.aboatforaboat.blogspot.com

    Thomas

    januari 15, 2009 at 12:06 pm

  7. De volle maan en het sneeuwtapijt zorgden ervoor dat er zelfs om 23u nog heel veel licht was (later weet ik niet meer)
    Mooi licht, mooie setting en een klein beetje volk, als dat niet de perfecte ingrediënten zijn voor een geslaagde foto!

    christel

    januari 15, 2009 at 1:02 pm

  8. Je waant je in een sprookje, Koen. Ik heb meteen de neiging om mijn feeën-kleding uit de verkleedkist te halen

    Margrietgeniet

    januari 15, 2009 at 1:31 pm

  9. Knappe plaat! Kan zo ingelijst en omhoog gehangen worden.

    jurgen

    januari 15, 2009 at 2:31 pm

  10. Heel sfeervol en mooi gekaderd met de kale boom in de voorgrond, geeft er een beetje een spooky effect aan samen met de volle maan!

    MoniqueSamui

    januari 15, 2009 at 2:50 pm

  11. @Je mag me wel tutoyeren hoor 😉 en misschien dat ik ‘m ook nog eens in kleur neerzet!

    MoniqueSamui

    januari 15, 2009 at 2:52 pm

  12. Mooi, knap, af!

    s.goovy

    januari 15, 2009 at 6:27 pm

  13. heel knap sfeerbeeld en mooie achtergrond kleuren

    CALLEMIE

    januari 15, 2009 at 7:04 pm

  14. Wat een mooi kasteel, staat er prachtig bij zo in de sneeuw!

    Sylvia

    januari 15, 2009 at 8:22 pm

  15. Prachtige plaat Koen,

    heel sfeervol en met goed gekozen standpun; de voorgrond geeft nog meer diepte aan het beeld en een prachtig bolletje maan verscholen tussen de takken – nostalgisch – (zelf zou ik de rechtse spar naast het kasteel eraf knippen, maar da’s mijn persoonlijk gevoel)

    Prachtig resultaten (ook de andere inzendingen) !!!

    Gr

    Lamp

    lamp

    januari 16, 2009 at 9:27 am

  16. Dat roze in de lucht was steeds zo prachtig he. Je hebt het heerlijk uitgebuit met de volle maan erbij.

    @Dank voor je mooie woorden 🙂

    boomkruiper

    januari 16, 2009 at 2:01 pm

  17. Wat een prachtige foto,
    net als je serie van het schaatsfestijn hiervoor.
    Dit is zeker niet Horst-Sevenum in Nederland?

    Houdoe

    Jacky

    januari 20, 2009 at 7:36 pm

  18. Ziet er mooi dromerig uit deze foto!

    Robbie Veldwijk

    februari 9, 2009 at 7:24 pm


Geef een reactie

