Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Weer of geen weer, de bieten zijn weer overheerlijk!

with 19 comments

Voor je verder leest: sinds 2011 is er ook een facebookpagina Fotogeniek Vlaanderen: Klik op ‘dit is leuk’ en blijf op de hoogte van fotogenieke plaatsen en evenementen!

Gisteren in de buurt van Wemmel…

koeien-en-bieten-01

koeien-en-bieten-07

Edit 23:00: neen, je ziet hier geen speciaal ras… het zijn wel degelijk gewone witte koeien waarvan de kop besmeurd is met opspattend modder!

Written by Koen

november 23, 2008 bij 10:48 am

Geplaatst in Dieren, winter

19 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. mjammie
    geen sneeuw gehad????
    hier was het wel hevig aan het sneeuwen en wemmel das niet ver van hier!

    @Callemie: ?? Het zijn geen rijstkorrels die je hier op dit beeld ziet vallen hoor!😉

    CALLEMIE

    november 23, 2008 at 12:36 pm

  2. Ocharmkes die beestjes!Ze zijn doorweekt!

    fotomart

    november 23, 2008 at 1:12 pm

  3. :-)))
    ik hoop dat jij een paraplu boven je camera had koen :-))

    erg mooie foto.

    groetjes

    klaproos

    november 23, 2008 at 2:35 pm

  4. Ze laten het weer terech niet aan hun hart komen. Lekker boefen.

    pieterbie

    november 23, 2008 at 4:20 pm

  5. Prachtige foto’s goed vast gelegd, nog een goede zondag avond.

    jean

    november 23, 2008 at 6:52 pm

  6. beestig mooi

    treiner

    november 23, 2008 at 8:05 pm

  7. Nat gedoe !!

    Frederik

    november 23, 2008 at 8:53 pm

  8. Knappe beestjes of mooie foto’s.

    Joke

    november 23, 2008 at 9:02 pm

  9. Eerst heel aparte paarden en nu weer koeien van een onbekend ras voor mij. De bovenste is een mooi moment dat je hebt vastgelegd en met die druipende regen een beetje meelijwekkend zelfs. Tja en ik maak me ook zorgen om je camera. Ik heb eens storing gehad na een regenbuitje en gelukkig was het na een nachtje drogen weer over. Sindsdien heb ik het niet meer zo op die fotogenieke buitjes.

    @Caro: het zijn doorgewone koeien hoor, maar ik vrees wel dat vele bezoekers net als jij denken dat het hier om een speciaal ras gaat. De koppen zijn echter bruin van de…modder! En dat vond ik net zo bijzonder. Het was inderdaad wel serieus opletten voor cameraschade want ik had jammer genoeg geen paraplu bij me

    Caro

    november 23, 2008 at 9:32 pm

  10. Ik vind het echt zielig hoe de beestjes eruit zien. Niet dan?
    Ik dacht dat koeien en paarden uit de wei moesten gehaald worden bij winterweer …
    of bij dit guur herfstweer.
    Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om mijn dieren zo buiten te laten staan, zelfs koeien niet.
    groetjes,
    Marlies

    @Marlies: ik denk dat de kou en de sneeuw niet echt een probleem is, maar wat je op de foto’s niet kan zien is dat de dieren met de poten decimeters diep in de modder zakten. Dat is minder goed…

    Marlies

    november 23, 2008 at 9:50 pm

  11. Heel lang geleden maar veel te weinig tijd om te reageren,druk…druk.
    Alledaagse foto’s (in onze gemeente toch nog) maar toch mooi hé,zeker door die regendruppeltjes die je ziet vallen.

    Groetjes

    Jim

    november 23, 2008 at 11:05 pm

  12. Ohh wat zou ik graag even inzoomen🙂 Ze zijn zo heerlijk PUUR!

    boomkruiper

    november 24, 2008 at 1:14 am

  13. Ge zijt nen echte, Koen!
    Vrijdag trotseerde ik buien en stevige rukwinden aan zee. Nauwelijks volk gezien in Blankenberge én Oostende, heerlijk desolaat sfeertje. En de oogst aan foto’s is niet gering.

    s.goovy

    november 24, 2008 at 10:21 am

  14. Ze hebben duidelijk grote honger!🙂

    nana

    november 24, 2008 at 11:21 am

  15. Arme dieren, ze zijn kletsnat en hun weiland zal wel een vreselijke modderpoel zijn geworden en dan staan ze constant in de modder, erg slecht voor de hoeven! Ik heb er wel eens de dierenbescherming voor gebeld.

    Ank

    november 24, 2008 at 2:41 pm

  16. Je trotseert hier voor mens en machine zware weerstomstandigheden maar het levert uitzonderlijke beelden op. Wow.

    Xray

    november 24, 2008 at 4:41 pm

  17. Koen dat zijn mooie en bijzondere plaatjes.
    Ik was zondag in de sneeuw ook bang voor mijn camera.

    Houdoe

    Jacky

    november 25, 2008 at 3:41 pm

  18. Indrukwekkend!

    stuutekeer

    december 9, 2008 at 7:10 pm

  19. […] val je voor leuke  ontmoetingen zoals hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en…ben je er nog steeds ? Dan ben je fan!  Ga misschien toch een snuffelen in de […]


Geef een reactie

