Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Herfstimpressie (10, slot)

with 27 comments

Nog twee herfstimpressies. Het eerste beeld dateert al van een aantal weken terug toen je de eerste tekenen van verkleuring kon waarnemen. En met het tweede beeld kan ik deze herfstserie symbolisch afsluiten. Alhoewel het seizoen zeker nog niet ten einde is, liggen de meeste bladeren al op de grond.

herfstimpressie-11

 dsc_0175

Ik heb dit jaar ontzaggelijk veel nieuwe herfstbeelden genomen. De volledige reeks zie je later wel bij de update van mijn FotogeniekBelgië website waaraan ik deze winter ga werken

Genoeg kleurtjes gezien. Voor mijn part mag het straks stevig winteren!

En morgen iets héél anders…

Written by Koen

november 17, 2008 bij 9:50 am

27 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zo Koen,
    ik vind foto 2 wel een hele bijzondere opname.
    Geweldige compositie!
    gr.
    Ton

    Ton

    november 17, 2008 at 9:58 am

  2. Foto twee!

    Karina

    november 17, 2008 at 10:03 am

  3. Mmmmwwaaaa… doe mij maar foto 1. Interessant licht daar… en ik ben fan van mist 😉

    s.goovy

    november 17, 2008 at 11:15 am

  4. Ik vind de herfst ook prachtig.
    En ook de winter, de lente en de zomer.
    Dit was een hele mooie serie Koen.

    Houdoe

    Jacky

    november 17, 2008 at 11:45 am

  5. Foto 1 is een mooie herfstimpressie met de wat heiige lucht, maar die tweede is geweldig.
    Geweldig standpunt, mooie diepte en de vorm en kleuren van de blaadjes zijn schitterend.

    MoniqueSamui

    november 17, 2008 at 11:46 am

  6. Foto twee is voor mij een absolute uitschieter.
    ’t Lijkt wel of de herfstkleuren in België nog mooier zijn dan in NL 😉

    René

    november 17, 2008 at 12:00 pm

  7. Schitterende herfstfoto’s, prcahtige kleuren
    de herfst is mijn lievelingsseizoen. 🙂

    knutsel rein

    november 17, 2008 at 12:26 pm

  8. GE-WEL-DIG

    van mij mag het gerust nog een tijdje herfst zijn:-)

    klaproos

    november 17, 2008 at 2:28 pm

  9. Wat een prachtfoto’s allebei. Mijn voorkeur gaat wel licht uit naar de tweede vanwege het bijzondere standpunt en de compositie en kleuren.Bij de eerste lijken de voorste bomen enorm groot, is dat ook zo of is dat vertekening?

    Ank

    november 17, 2008 at 2:36 pm

  10. Heel mooi dat smalle pad en die hooooooge bomen

    boomkruiper

    november 17, 2008 at 3:00 pm

  11. Omg dat is super knap !

    pauline grossen

    november 17, 2008 at 5:04 pm

  12. Foto een is zeer knap maar foto twee is knapper dan knap. Als je niet hoog in de boom hebt gezeten dan toch een perfecte groothoek gehad volgens mij. Een heel boeiend beeld.

    Caro

    november 17, 2008 at 6:05 pm

  13. Bij de tweede foto denk ik het volgende: je bent de boom in gekropen om de sterren uit de hemel te plukken en nu liggen ze allemaal op de grond. Een grappig beeld!

    fotomart

    november 17, 2008 at 6:17 pm

  14. Koen, het is een mooie sfeervolle reeks geworden! Ik heb wel de indruk dat je er snel bij moet zijn om de herfstkleuren te kunnen vastleggen. Voor ik het besefte, waren alle kleuren en bladeren reeds weg 🙂 Volgend jaar moet ik sneller wezen 🙂

    Serge

    november 17, 2008 at 6:19 pm

  15. 2 geweldig mooie foto’s. Kunnen zo uitvergroot aan de muur hangen.

    tati

    november 17, 2008 at 8:28 pm

  16. Foto één prachtig met die mist, hou ik van.
    Foto twee een knap standpunt en een prachtig resultaat.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    november 17, 2008 at 10:16 pm

  17. 2 knappe foto’s, 1 voor de mist want dat vind ik ook steeds de moeite, nummertje 2 omwille van de originele invalshoek en het kleurige contrast.

    fbaert

    november 17, 2008 at 10:29 pm

  18. Twee mooie foto’s. De klassieke dreef en de tweede waar je eerst even moet nadenken.
    Heel knap gedaan!

    zeezicht

    november 18, 2008 at 12:37 am

  19. Alletwee gewoon prachtig!

    moekemicheline

    november 18, 2008 at 8:24 am

  20. Een hele mooie serie en stevig gaan winteren voor mij nog maar even wachten moet eerst nog het nodige inhalen.

    Gr. Frans

    Frans

    november 18, 2008 at 12:27 pm

  21. Tweede beeld, what a beauty!!!

    Joke

    november 19, 2008 at 6:36 pm

  22. Twee fraaie herfstfoto’s, waarvan ik (net als velen) de onderste de mooiste vind. Een beeld wat we allemaal kunnen zien als we door het herfstbos lopen, maar wat ik nog nooit op deze manier gefotografeerd gezien heb. Het kost iets meer moeite en mischien smerige kleren, maar dan heb je ook wel een fantastische foto. Het muisje op je laatste foto vind ik ook erg mooi geschoten.
    Groetjes vanaf Texel.

    Gerard

    november 19, 2008 at 6:38 pm

  23. Foto 2 is subliem. Mooi als afsluiter van deze sterke reeks.

    Xray

    november 19, 2008 at 9:10 pm

  24. Heerlijk prachtige herfst-fotos!
    Bij de eerste waan je je waarempel in een tropisch oerwoud….
    TOPPER! van licht en perspectief…

    Erik O,

    november 21, 2008 at 12:25 am

  25. De eerste foto vind ik wat meer standaard, de tweede geweldig, gezien in dat perspectief! Overigens prachtige reeks Koen!

    Ria

    november 22, 2008 at 7:38 pm

  26. Twee prachtprenten hoor.
    De bomen in de eerste prent zijn heel erg statig.
    En de kleurexplosie in de tweede prent is subliem, een streling voor het oog.

    pieterbie

    november 23, 2008 at 4:07 pm

  27. Zeer speciaal die tweede foto! Moest toch een paar keer kijken eer ik het door had wat het was, maar dat vind ik juist leuk! Een foto die mij nieuwsgierig maakt waardoor ik er kan blijven naar kijken.
    Knappe foto’s!

    ianvanlan

    oktober 14, 2012 at 1:41 pm


Geef een reactie

