Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Paarden

with 8 comments

Vooruit met de geit, nog paarden!

Jaarlijks lever ik een heel aantal paardenfoto’s voor diverse kalenders, maar het is niet simpel om daarin een beetje variatie te brengen. Je kan niet altijd met portretten afkomen en dus doen paarden in gallop het steeds goed. Meer foto’s van paarden vind je hier: www.fotogeniekbelgie.be

Written by Koen

november 14, 2008 bij 12:05 pm

Geplaatst in Dieren, paarden

Tagged with , ,

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Waar is die geit? 😉

    Achter die paarden, tiens!

    fotomart

    november 14, 2008 at 12:22 pm

  2. Leuk dat contrast tussen de twee paarden … de achterste zo sierlijk en slank en de voorste
    wordt toch zo’n stoer en stevig gebouwd trekpaard? Mooi dat ze gelijktijdig hetzelfde been
    optillen in de galop!

    MoniqueSamui

    november 14, 2008 at 12:30 pm

  3. Zo lekker speels en met een half oog naar de fotograaf kijkend….

    René

    november 14, 2008 at 2:03 pm

  4. Beste Koen, paardjes zijn mooi, dankbaar om te fotograferen, maar ’t is niet iedereen gegeven om dat ook GOED te doen. En jij kan dat duidelijk wél. De foto hiervoor van die 2 paardenkopkes is zo mooi, die kleuren man, hoe doe je dat ??? Ik heb onlangs ook één fotoke gemaakt van een paard, beetje cliché maar vond ‘m wel leuk, als amateur.

    Ann

    november 14, 2008 at 3:02 pm

  5. Paarden in beweging vind ik altijd mooi.
    Ik ga graag bij ons in Eindhoven naar het jaarlijkse concours hippique voor mooie plaatjes.

    Houdoe

    Jacky

    november 15, 2008 at 1:57 am

  6. Wat een leuke opdracht om foto’s voor kalenders te leveren, lijkt mij ook wel wat ;0)
    Prachtige paardjes, mooi contrast tussen de verschillende rassen!

    Ank

    november 15, 2008 at 10:43 am

  7. Wat jij misschien op de paardendag of zoiets in Maldegem?
    Leuke veulen foto!

    Nee, al m’n paardenfoto’s worden her en der genomen overal in Belgie. Kom ik leuke exemplaren tegen, dan stop ik en probeer ik m’n collectie uit te breiden

    pieterbie

    november 16, 2008 at 4:30 pm

  8. 🙂

    jo

    april 14, 2012 at 8:01 am


Geef een reactie

