Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

camouflage 1

with 10 comments

Eén van de fascinerende eigenschappen van krabspinnetjes is z’n camouflagetechniek. Je ziet krabspinnetjes is verscheidene kleuren en het is soms echt zoeken naar een exemplaar terwijl je tuin er in feite van krioelt… Dat bracht me dan op het idee om een klein camouflagereeksje te maken, maar dan niet alleen van spinnetjes uiteraard.  Dus voor de laatste keer, het witte krabspinnetje!

en als je hulp nodig hebt bij het plooien van de lakens…

Written by Koen

september 9, 2008 bij 8:26 pm

10 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ben beniewd wat je ons nog meer voor camouflagebeelden laat zien. Ik laat me verrassen!

    TruusW

    september 9, 2008 at 9:02 pm

  2. Volgende keer dat ik lakens van de wasdraad haal zal ik toch eerst eens op inspectie gaan! leuk detail in de foto is het gele vlak. Dat brengt wat leven in het wit-wit.

    fotomart

    september 9, 2008 at 9:12 pm

  3. Ik vind dat altijd zulke gave spinnetjes om te zien! Ik heb ze zelf dan ook nog nooit gezien dus dat zal een rede zijn…

    Robbie Veldwijk

    september 9, 2008 at 10:51 pm

  4. Schitterend vastgelegd, het lijkt wel of ze op een spiegelei zit! 😉 Ik vind er de laatste tijd geen meer in de tuin, waarschijnlijk zijn ze weggewaaid 🙂 De kleur van haar ‘brilletje’ past perfect bij het hart van de bloem, mooie compo!

    MoniqueSamui

    september 10, 2008 at 3:50 am

  5. Ik moet dus dringend eens met mijn ogen open de tuin in trekken.
    Zal deze morgen niet zijn, dan.
    Schitterende prent!

    pieterbie

    september 10, 2008 at 4:01 am

  6. Echt fantastisch. Zelfs de kleur van zijn ogen komt terug in de achtergrond.
    Maar of mijn tuin er van krioelt durf ik te betwijfelen. Maar ik zal vandaag nog eens heel goed zoeken.

    Steffie

    september 10, 2008 at 9:41 am

  7. Hé, da’s wel handig, zo’n lakenvouwer. Daar ben ik niet zo handig in.
    Pracht macro, Koen

    Margrietgeniet

    september 10, 2008 at 5:06 pm

  8. Een grootse foto voor zo’n klein diertje.

    Jim

    september 10, 2008 at 7:42 pm

  9. Jee, wat een mooi effect heeft dit zeg. Wonderlijk, dat kleurenspel

    Margrietgeniet

    september 11, 2008 at 9:47 am

  10. Prachtig toch die kleine wereld ….absoluut mooi in beeld gebracht
    toch wel een gans aparte wereld…
    Knap werk !

    Mvg

    Lamp

    lamp

    september 11, 2008 at 5:24 pm


Geef een reactie

