Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

???

with 28 comments

Even iets ludieks tussendoor…

Wat en/of waar is dit?  Let even niet op de kwaliteit van de foto.

De winnaar trakteer ik bij gelegenheid op een zomers terrasje in z’n thuisstad. ’t Zijn geen loze woorden, want ik kom overal in ’t land en ik krijg als tegenprestatie wel interessante fototips van de omgeving aldaar! Voor onze noorderburen beperk ik mij tot de Moerdijk😉

Antwoord: Hier klikken

Written by Koen

september 1, 2008 bij 3:48 pm

Geplaatst in Dieren

28 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ’t Lijkt me iets kleins groots gefotografeerd … zeeanemonen ofzo? Wel een mooi abstract, ben
    benieuwd en ik hoop voor jou dat je me hier niet moet komen tracteren! :))

    Had ik even niet aan gedacht… Je bent dan ook m’n enige bezoeker buiten de Benelux…

    MoniqueSamui

    september 1, 2008 at 5:00 pm

  2. Binnenste van een passievrucht?

    Jan

    september 1, 2008 at 6:01 pm

  3. stalagtieten? In een of andere grot?

    Jürgen Doom

    september 1, 2008 at 6:11 pm

  4. :-)))

    ik denk dat het de smaakpappilen van een walvis zijn koen:-)

    ben jij jonas aan het spelen geweest🙂

    Dit verdient alleszins de prijs voor het meest originele antwoord!

    klaproos

    september 1, 2008 at 6:38 pm

  5. moeilijk, moeilijk, je maakt het wel extra moeilijk met dat z/w een gok dus:
    Super macro (want ’t is een klein bloempje) detail van een Viola cornuta (viooltje) maar ik twijfel want dat is een voorjaarbloempje!

    MJ

    september 1, 2008 at 6:49 pm

  6. Macro van een kattentong?

    fotomart

    september 1, 2008 at 7:02 pm

  7. Of een rundstong? Zo eentje die je bij de slager koopt om klaar te maken met Madeirasaus. Een kattentong lijkt me moeilijk te fotograferen, tenzij het dier in coma ligt.

    fotomart

    september 1, 2008 at 7:05 pm

  8. Het kan ook de binnenkant van een vleesetende plant zijn.
    Hoeveel keer mogen we eigenlijk raden?

    Zoveel je wilt, Martine. Laat je fantasie maar spelen!

    fotomart

    september 1, 2008 at 7:07 pm

  9. verspeel ik mijn kansen door nog eens te gokken, ik blijf bij bloemen … dahlia?

    MJ

    september 1, 2008 at 7:10 pm

  10. Tja, ik denk niet dat het een terrasje in Boxmeer wordt. Geen idee. Intrigeert wel. Ben benieuwd

    Harry de Rooij

    september 1, 2008 at 7:17 pm

  11. Arnhem ligt boven de Moerdijk maar het verschil weet ik wel op een voor jouw aansprekende wijze te vergoeden…maar dat neemt niet weg dat ik geen idee heb van wat dit is. Je bent de laatste tijd nogal druk in je eigen tuin….of ik het daar moet zoeken? Nee, ik denk eerder in een grot….?? Even spannend houden, Koen…misschien kom ik er nog op!

    René

    september 1, 2008 at 7:54 pm

  12. Oei…jouw maar veranderen in jou, eigenlijk… U 😉

    René

    september 1, 2008 at 7:55 pm

  13. Het ziet er vettig en nat uit, dus ik denk… en denk…
    Is ’t één of andere zee-egel?

    Kris

    september 1, 2008 at 8:07 pm

  14. Intigerende foto omdat ik toataal geen idee heb wat het is en dat z/w maakt het er niet makkelijker op ;-((
    Dus een samen een pint pakken zit er nog even niet in.

    Gr. Frans

    Frans

    september 1, 2008 at 8:32 pm

  15. Ha en micro/macro spelletje.
    ’t Ziet er nat en glibberig uit en zeker uitvergroot,
    dus iets klein en stekelig. Koen ik geef het op,
    mocht er me vanacht iets te binnen schieten
    dan kom ik nog terug.
    Anders wil ik wel tracteren op een zomers terrasje
    en geef ik je tientallen tips van mijn streek.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    september 1, 2008 at 9:29 pm

  16. Ik was laatst in de grotten van Comblain au Pont en tijdens de rondleiding hoorde ik voor het eerst over ‘macaroni’, kleine stalachtieten of weet ik wat ’t precies zijn, maar ’t hangt aan het ‘plafond’ in de grotten….. ? Hoewel ’t er op de foto er heel glad en ‘nattig’ uitziet, dus ik zal het wel helemaal fout hebben : )

    lisainluik

    september 1, 2008 at 10:26 pm

  17. O ja, en als fototip in Luik: het straatvuil en de hondenpoep in de buurt St. Leonard, kun je me helpen de burgemeester te overtuigen de buurt aan te pakken😉

    lisainluik

    september 1, 2008 at 10:31 pm

  18. Ik ga teleurstellen, ik zou het echt niet weten. Ben nu wel razend benieuwd, natuurlijk.

    pieterbie

    september 2, 2008 at 5:06 am

  19. Ge zijt toch geen “Gilbert Bodart-ke” gaan doen in de grotten van Han?😉

    s.goovy

    september 2, 2008 at 7:24 am

  20. Ja ik weet het niet hoor, maar doe graag een gokje voor het (herfst)terrasje. Als het goed is hoef je niet ver weg!!
    Ik had het gevoel het eerder gezien te hebben, maar waar. Nu kocht ik voor mijn vorige hond (de huidige haalt er zijn neus voor op)wel eens pens en darm. Moest dat stinkende spul ook nog zelf in stukken snijden en daar dacht ik even aan terug toen ik dit zag. Ik neem nl niet aan dat het een blik in jouw eigen inwendige is, hoewel.. het kan haast niet jouw camera zijn als ik de kwaliteit bekijk inderdaad. Nou ja we horen het wel.

    Caro

    september 2, 2008 at 11:02 am

  21. Een speeltje van je hond?

    fotomart

    september 2, 2008 at 2:34 pm

  22. Een badmuts?

    fotomart

    september 2, 2008 at 2:50 pm

  23. Nou ik zou het zo ook niet weten wat het is, misschien zo’n vis, hoe heet die ook al weer….

    In ieder geval geen aprilvis, Robbie!

    Robbie Veldwijk

    september 2, 2008 at 4:12 pm

  24. Martine is goed op dreef he!!

    Caro

    september 2, 2008 at 5:25 pm

  25. Inktvis.

    fotomart

    september 2, 2008 at 5:28 pm

  26. zeeanemoon!

    MJ

    september 3, 2008 at 7:00 am

  27. jammer dat ik te laat ben om mee te dingen naar de prijs😉 (ik zou het absoluut niet geraden hebben😉 ) maar als je in de buurt bent mag je altijd eens roepen😉🙂

    tati

    september 6, 2008 at 7:46 pm

  28. Antwoord:zie link onder de foto

    Koen

    december 11, 2012 at 4:42 pm


Geef een reactie

