Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Historia mundi

with 16 comments

Tijdens het weekend van 21 en 22 juni kan je in Ronse het jaarlijks evenement Historia Mundi bezoeken. Meer info vind je hier.  Verleden jaar werd het evenement in Rostelaar georganiseerd en om je een indruk te geven van wat je er zoal kan zien toon ik hier ter info enkele snapshots van gezinsuitstapje destijds.

De riddertijd…

Indianendorpen…

Sommigen zullen allicht de persoon rechts in onderstaand beeld herkennen. Maar van waar was dat  weeral😉

1ste en 2de wereldoorlog…

Nieuw! facebookpagina Fotogeniek Vlaanderen: Klik op ‘dit is leuk’ en blijf op de hoogte van fotogenieke plaatsen en evenementen!

Written by Koen

juni 13, 2008 bij 6:53 am

Geplaatst in Evenementen, Mensen

16 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Expeditie Robinson.😉

    Met jouw geheugen zit het nog snor, Steven!

    gekiekt

    juni 13, 2008 at 7:14 am

  2. Lijkt me een geweldig evenement, een lust voor het oog en de camera!

    Ank

    juni 13, 2008 at 7:26 am

  3. Bedankt voor de tip.
    Tja, ik kijk eigenlijk geen TV, dus ik zou het niet geweten hebben🙂

    pieterbie

    juni 13, 2008 at 7:42 am

  4. Mooie sfeerimpressie van dit evenement en twee prachtige portretten ter afsluiting!

    MoniqueSamui

    juni 13, 2008 at 7:54 am

  5. toffe impressie van dit evenement Koen!

    MJ

    juni 13, 2008 at 8:04 am

  6. Dat is een paradijs voor fotofreaks!

    fotomart

    juni 13, 2008 at 10:07 am

  7. Ja die man herken ik ook wel ja van de tv.
    Sfeervolle boel daar, althans daar lijkt het wel op.
    Je gaat daar dit jaar weer heen om foto’s te maken?

    Nee

    Robbie Veldwijk

    juni 13, 2008 at 10:32 am

  8. prachtig koen, daar zijn mooie shots te nemen,
    ik hoop dat het weer wat meewerkt.

    groetjes
    klaproos

    klaproos

    juni 13, 2008 at 11:52 am

  9. Het zijn wel prachtige snapshots.
    En ik hoop voor je dat het weer wel meewerkt over een week.
    Ben benieuwd met welke prachtplaatjes je ons weer gaat verrassen.
    Een fijn weekend gewnest.

    Houdoe

    Ik ga er niet heen dit jaar. Ronse is me net iets te ver. Ooit wordt het evenement wel weer eens in onze buurt georganiseerd

    Jacky

    juni 13, 2008 at 4:37 pm

  10. Koen dit is even volledig off topic, maar kijk eens op de volgende link:

    http://members.chello.nl/~y.philippi/planning.htm

    Kun je jezelf even verlekkeren.

    Houdoe,
    Jacky

    Teo Torriatte

    juni 13, 2008 at 6:56 pm

  11. Wat een leuke spontane foto, jij weet ze wel te vinden;-)

    roy

    juni 13, 2008 at 7:05 pm

  12. Mijn PC terug bij mij dus de laatste eens allemaal bekeken. Een lust voor het oog.

    Mieke

    juni 13, 2008 at 7:36 pm

  13. hahaha ja hoor dat is de man van expeditie robinson. Gelukkig dat ik het net lees bij de reacties. Het was een welles nietes tussen mijn man en mij. hahaha en ik heb altijd heel graag gelijk.
    Het lijkt me geweldig om er rond te lopen.

    els

    juni 13, 2008 at 8:00 pm

  14. Toffe snapshots !!

    tati

    juni 13, 2008 at 11:01 pm

  15. Wat een mooie foto’s. Ik hoop op weer zo’n mooie lucht voor je. De man met het hoofdlapje is prachtig!

    boomkruiper

    juni 15, 2008 at 5:06 pm

  16. Hier zie de Frank op een foto van Koen. De meeste van de cowboy’s en indianen ken ik nog persoonlijk,al zijn er ondertussen redelijk wat nieuwe mensen bijgekomen. Ik ben 10j lid actief lid geweest van Abilene Ranch in Schilde waaronder enkele jaren ondervoorzitter en Frank was één van ons. Ikzelf ben gehuwd in een replica van een 17e eeuws uniform.

    Jimmy

    juni 17, 2008 at 11:38 am


Geef een reactie

