Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Wereldberoemde plaats!

with 20 comments

Schitterend weer is het momenteel en dan ben ik dikwijls van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat weg. De resultaten moeten later dan wel eens verwerkt worden. Dus per hoge uitzondering weer eens een archiefbeeld dat ik net als de vorige foto herontdekt heb ( een voordeel wanneer de harde schijven vol geraken en er weer eens gekuist moet worden…) 

Op zichzelf misschien niet zo’n bijzonder beeld ware het niet dat ik naast een hoogstaand én wereldberoemd standbeeld sta 😉

Written by Koen

juni 9, 2008 bij 10:28 pm

Geplaatst in landschappen

Tagged with , , ,

20 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Koen deze heb je toch wel ingestuurd??? Hij is BEELDschoon. Vanavond tijdens de voetbal ben ik nog eens naar mijn vleesetertjes gegaan 😉

    Ingestuurd voor de fotowedstrijd van Argus, bedoel je? Nee dus. Nu doe je me wel twijfelen met uw enthousiaste opmerking…

    boomkruiper

    juni 9, 2008 at 10:39 pm

  2. Hé Koen,
    wat een prachtige foto.
    Maar sta je toevallig in Waterloo?
    Daar was vroeger iets met Napoleon aan de hand 😉

    Houdoe

    Jacky

    juni 10, 2008 at 12:23 am

  3. Geen idee, ik doe een gok: Waterloo?
    Naast de leeuw?

    pieterbie

    juni 10, 2008 at 5:09 am

  4. Dag Koen,
    Ik vind het wel een bijzondere foto.
    Wat een prachtig lijnenspel heb je weten vast te leggen.
    Heel bijzonder!
    Fijne dag.
    gr.
    Ton

    Ton

    juni 10, 2008 at 7:02 am

  5. wat geen bijzonder beeld? ik vind deze foto prachtig…!!!

    Ik zei ‘misschien’ niet zo’n bijzonder beeld… (voor sommigen dus) Ik vind het ook wel een mooie hoor. Maar de lokatie dus des te meer! Bedankt voor de reactie

    MJ

    juni 10, 2008 at 7:55 am

  6. Nou ik zou niet weten naast wel beeld je staat maar de foto vind ik toch wel wat hebben.

    Robbie Veldwijk

    juni 10, 2008 at 8:10 am

  7. Wat planten we op onze akkers? Een actueel en mooi beeld!

    Karina

    juni 10, 2008 at 8:38 am

  8. Mooi die vlakverdeling! En het zal inderdaad wel die plek zijn waar ABBA ooit eens een plaatje over gemaakt heeft zeker 😉

    s.goovy

    juni 10, 2008 at 8:51 am

  9. fraaie compositie. Eenvoud is vaak het sterkst.

    Harry de Rooij

    juni 10, 2008 at 12:55 pm

  10. het mooie horizontale lijnenspel en dan komt die boer dat vernevelen, gelukkig maar geeft hij jou een sterk aandachtspunt
    prachtig in zijn eenvoud !

    manu

    juni 10, 2008 at 1:49 pm

  11. Ik kan mijn harde schijf ook wel eens gaan opkuisen, maar zulke mooie beelden ga ik niet tegenkomen denk ik. Wat een prachtige kleuren en goede vlakverdeling.

    Caro

    juni 10, 2008 at 2:24 pm

  12. wel een bijzonder beeld
    altijd mooi zo één element in zo een ruimte, en dan nog met die lijnen en kleuren
    echt heel mooi

    gekiekt

    juni 10, 2008 at 3:40 pm

  13. 🙂 je wete de spanning er wel in te houden koen:-)

    groetjes
    klaproos

    klaproos

    juni 10, 2008 at 6:49 pm

  14. Mooie symmetrie in het beeld!

    Waterloo?

    Serge

    juni 10, 2008 at 6:54 pm

  15. Zo’n eenvoud en dan zeg je nog waauw.
    Het zijn soms de eenvoudige dingen die het doen.
    Ik dacht ook meteen aan Waterloo.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    juni 10, 2008 at 7:14 pm

  16. Ja zeg, dat vind ik dus wel een heel mooi beeld !!

    tati

    juni 10, 2008 at 10:06 pm

  17. Waar je ook staat, het is in ieder geval een mooi standpunt voor het fotograferen. Dat blijkt wel uit deze foto!

    TruusW

    juni 10, 2008 at 10:27 pm

  18. Mooi die lijnen!
    Het beeld…ik ben benieuwd of we daar ook een foto van te zien krijgen?

    Annika

    juni 10, 2008 at 10:41 pm

  19. Mooi beeld! Misschien kun je de scheiding tussen bruin en groen wat rechttrekken met lenscorrectie of zo, dat zou hem perfect maken.

    Erik Tjallinks

    juni 11, 2008 at 9:02 pm

  20. Dat is gewoon een prachtige foto! Zeer mooi.

    Thomas

    juni 22, 2008 at 10:04 pm


Geef een reactie

