Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Argus fotowedstrijd!

with 7 comments

Nog maar 5 dagen heb je om de foto’s in te sturen voor de Argus fotowedstrijd. Info: Hier.  Voor 10.000 euro prijzengeld te winnen en deelnemen is gratis en simpelweg via internet! Verschillende thema’s zijn er, maar gelieve niet deel te nemen aan de categorie ‘Landschappen in de kijker’. Daar heb ik namelijk foto’s voor ingestuurd. Alle andere categoriën zijn nog ‘open’ 😉 Succes!

Written by Koen

juni 8, 2008 bij 8:56 pm

Geplaatst in Tips

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. dag koen,

    ik kom je een groetje brengen en may the best man win,

    groetjes
    klaproos

    klaproos

    juni 8, 2008 at 10:21 pm

  2. …heel veel succes Koen!

    MJ

    juni 9, 2008 at 10:51 am

  3. Koen, merci voor de tip. Ik ga eens zien of ik ook niks heb om in te sturen. Wees gerust, landschappen daar ben ik niet zo goed in. Die prijs is alvast voor jou!

    jurgenbrusselaers

    juni 9, 2008 at 11:48 am

  4. Precies ook eens een kijkje gaan nemen.

    Frederik

    juni 9, 2008 at 12:23 pm

  5. succes koen!
    mja, de uitdaging werd ook al niets.. ik denk dat ik deze aan mij laat voorbijgaan tot mijn motivatie weer wat opgeladen is!

    dieterdelathauwer

    juni 9, 2008 at 3:42 pm

  6. Succes ermee ! Ik beperk mij tot het duimen voor jouw foto’s 🙂 🙂

    tati

    juni 9, 2008 at 9:00 pm

  7. toch ook maar eens mijn kans gewaagd. proberen gaat mee zeker?

    Hippopotamos

    juni 10, 2008 at 6:25 am


Geef een reactie

