Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Bericht per ongeluk verwijderd

with 8 comments

Een beetje verstrooid…Ik wou een bericht in ‘drafts’ verwijderen en heb ik toch wel uit verstrooidheid het laatste nieuwe bericht ‘Zoo van Antwerpen (2)’ ( twee kinderen die de stokstaartjes bekijken) verwijderd zeker! Kan ik die samen met de reacties nog terughalen? Nee zeker?

Enfin, hier plaats ik de foto’s (ingescande dia’s uit archief)  terug maar alle voorgaande (leuke!) commentaren zijn natuurlijk verloren

Written by Koen

juni 6, 2008 bij 7:16 am

Geplaatst in Dieren

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nee, tenzij je van tijd tot tijd je berichten onder ‘beheren’ exporteert als backup en dit ook gedaan hebt na het plaatsen van dat bericht. Of, als je heel veel geluk hebt kun je een kans wagen in de cache van google of yahoo of andere zoekmachines.

    Bedankt! Het is natuurlijk geen ramp, maar wel wat stom. Ik plaats gewoon, zoals je inmiddels ziet, de foto’s terug in dit extra bericht.

    Panthera

    juni 6, 2008 at 7:41 am

  2. Ach wat jammer … die waren net zo leuk! Voorzichtig zijn met die knopjes Koen🙂

    Voila zie, ze staan er terug! (tenminste de foto’s toch)

    MoniqueSamui

    juni 6, 2008 at 7:46 am

  3. Ik had ze nog niet gezien. Blij dat ze toch online staan weer want ze zijn geweldig. Vooral die tweede vind ik schitterend.

    gekiekt

    juni 6, 2008 at 8:22 am

  4. Gelukkig staan de foto’s er terug op. Een nieuw berichtje kunnen we altijd nalaten want dit zijn zeer plezante foto’s.

    jokdev

    juni 6, 2008 at 12:47 pm

  5. 2de reactie!
    Prachtig hoe je de kinderen elk op hun mannier kon fotograferen.
    Hopelijk is de jongen niet gebeten, want stokstaartjes hebben scherpe tandjes.
    Zie maar >>> http://p-tersfotos.skynetblogs.be/post/4881529/stokstaartjes
    ’t Was toch zoiets hé.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    juni 6, 2008 at 4:32 pm

  6. Tjah, dat zou misschien nog een leuke plugin voor wordpress zijn, een prullenbak.

    regelmatig exporteren is idd de boodschap🙂

    Toff, spontane foto’s in ieder geval!

    Tom

    tdn

    juni 6, 2008 at 6:30 pm

  7. Ik maak elke dag een backup naar een xml-bestand, moet je zeker ook doen!

    Serge

    juni 7, 2008 at 4:57 pm

  8. Leuke beelden!🙂

    Ik keek ook meteen naar de tweede foto…hij is toch niet gebeten he?

    Annika

    juni 7, 2008 at 4:57 pm


Geef een reactie

